abene Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Microsoft er klar med lanseringskandidat for Visual Studio 2010. Les mer Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Fantastisk, nå brukte jeg sikkert to timer i går på å få lastet ned Beta 2 av Visual Studio og dagen etterpå kommer RC, bah, haha, typisk min flaks Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Lastet ned og innstallert Lenke til kommentar
G Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 (endret) Betaversjon av Visual Studio 2010 bør avinstalleres før lanseringskandidaten installeres. Skulle tro det lot seg gjøre å lage ett operativssystem etter så mange år med erfaringer. Som har en ryddigere overinstallering-/avinstalleringsmetode. Helst burde en kunne slippe (legge) pakken en har nedlastet inn i en folder, og at operativssystemet bruker den der i fra, istedetfor å pakke ut, legge lenker her og der i registeret, legger filer i systemmappene med flere digedarier .. Endret 12. februar 2010 av G Lenke til kommentar
Largie Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Se ordet "bør" og installeringsrutiner for VS2010 har ingenting med operativsystemet å gjøre... Meldt tilbake om fart og ikke minst nye IDE features.... Fornøyd med 2008, derfor er jeg tilbakeholden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå