Revenant_ Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Hi @ u. Har nylig kjøpt meg ny maskinvare, deriblandt et Asus Maximus II Formula hvor det følger med et SB X-Fi lydkort (PCI-E), Creative chipset (?). Problemet er at jeg ikke finner drivere som jeg med relativt grei sikkerhet vet burde være de riktige. De jeg manuelt finner i bundle CD'n kommer med en feilmelding om at hardwaren jeg har ikke støttes. Finner heller ikke drivere på asus' eller creative's egne websider. Så, anyone? Lenke til kommentar
Svenni212000 Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Driveren under AUDIO på Asus sin produktside skal og bør være den riktige driveren. Lenke til kommentar
Revenant_ Skrevet 11. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2010 Driveren under AUDIO på Asus sin produktside skal og bør være den riktige driveren. Har, som jeg sa, prøvd den. Funker ikke her, med mindre jeg overser noe. Lenke til kommentar
Donald Duck Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Kommer lydkortet opp i enhetsbehandlingen da? Du er sikker på at du har koblet lydkortet til den riktige porten, det skal være den svarte, rett over den første pci porten. Kan hende at du må inn i bios og "Enable" det "integrerte" lydkortet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå