Bister Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Hei Har tenkt en del på å kjøpe PC-skjerm slik at jeg kan ta med den og PS3 til venner o.l. Så lurte på om noen ville hjelpe meg å finne en skjerm Krav: Under 2000 kr. Høytalere på skjerm Utgang til headset Kan noen av disse skjermene være noe? ASUS VH226H BenQ E2220HD Lenke til kommentar
Vaktmestern Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Jeg spiller PS3 på en BenQ G2420HD. Fikk den for rundt 1600kr hos MPX og er utrolig fornøyd med den. Full HD, lydutgang (jack) og hdmi-inngang. Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 (endret) benq har vel ikke høytalere?? edit: jo det hadde den vist. Hmm.. Er det god lyd da? kan man koble på anlegg? Endret 13. februar 2010 av gamerman Lenke til kommentar
ketle Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Er det god lyd da? Nei kan man koble på anlegg? Ja Vær klar over at lyden som kommer ut av 3.5mm på Benq ikke er spesielt kraftig. Holder bare til å drive ett par små øreplugger. Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Men som regel så sitter det jo egen forsteker i anlegget da, så det brude vel fungere Lenke til kommentar
ketle Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Men som regel så sitter det jo egen forsteker i anlegget da, så det brude vel fungere Ja, du bør han en forsterker. Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Men som regel så sitter det jo egen forsteker i anlegget da, så det brude vel fungere Ja, du bør han en forsterker. Hvordan kan man koble til? Jeg har flere ledninger, en svart, rosa/orange og en grønn. Om jeg kobler den grønne kabelen til min jack utgang på laptopen min så fungere begge høytalerne og subwooferen. Betyr dette at jeg kan kjøpe meg en sånn skjerm å hooke til høytalerene mine på den? Lenke til kommentar
Bister Skrevet 25. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2010 Er denne noe? Har ikke lydutgang ser det ut som, men går vel an å bruke rød/hvit fra PS3 og en overgang til 3.5mm Jack regner jeg med? Lenke til kommentar
ketle Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 Men som regel så sitter det jo egen forsteker i anlegget da, så det brude vel fungere Ja, du bør han en forsterker. Hvordan kan man koble til? Jeg har flere ledninger, en svart, rosa/orange og en grønn. Om jeg kobler den grønne kabelen til min jack utgang på laptopen min så fungere begge høytalerne og subwooferen. Betyr dette at jeg kan kjøpe meg en sånn skjerm å hooke til høytalerene mine på den? Du har 5.1 anlegg? I så tilfelle vil du bare få stereolyd med 3.5mm utgang. For å få surround trenger du å kunne koble til via hdmi eller optisk. Da må du sannsynligvis ha en forsterker. Eneste høytalerene jeg vet om som har optisk inn direkte er logitech z-5500 Lenke til kommentar
g_knap Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 (endret) Hva med denne? Denne har HDMI + minijack... Endret 27. februar 2010 av g_knap Lenke til kommentar
ketle Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Den så bra ut i forhold til prisen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå