Gå til innhold

Er muslimer mindre utviklet eller intelligente?


Gjest medlem-82119

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nei.

 

Vi bygger kirke i for eks Pakistan

Reslutal: Den vil bli bombet og knust /og de som lagde den vil bli steinet.

 

De bygger moske i Norge.

Resultat: Staten gir dem 40millioner og byggetilatatelse.

Sier vi noe stygt om den er det rasisme.

Det er allerede 2,8 millioner kristne i Pakistan, så jeg tror ikke det blir noe problem å bygge kirke der. Tipper at de kristne der blir endel plaget av muslimene, omtrent som med muslimer i Vesten.

 

Hvis du føler det som rasisme å "si noe stygt" om en religion, så kan fortelle at det ikke er det. Rasisme har ingenting med religion å gjøre, men med utseende. Det er uansett en annen diskusjon.

 

Forøvrig støtter staten opp om all religion av uvisse grunner. Det har vel med at statskirken finansieres gjennom skattebetalerne, og derfor skal andre religioner eller varianter av kristendommen også få statsstøtte.

 

Selv er jeg imot religion på alle mulige måter, kristendom så vel som islam.

Lenke til kommentar
Nei, jeg ser ikke på muslimer som mindre intelligente. På en annen side har Islam en mye sterkere posisjon i samfunnet i mange muslimske land enn kristendommen har i kristne land. Den perioden kristendommen hadde stor politisk makt i europa stod utviklingen her ganske så stille. Religiøs innflytelse er mer eller mindre omvendt proporsjonal med utvikling. Jeg tror på ingen måte at menneskene som lever i muslimske land er mindre intelligente enn vi er, men de lever i et samfunn som er mer styrt av religion enn det vårt er.

 

Og det sier du om Norge, som har nylig latt homofile gifte seg.

Lenke til kommentar
Nei.

Blir det ikke da ganske drøyt å påstå at de er dummere enn andre på grunnlag av moral og teknologi?

 

Educated guess.

Ja og mitt educated guess sier det motsatte. Der var det ikke mye diskusjon igjen gitt..

 

Nei, jeg ser ikke på muslimer som mindre intelligente. På en annen side har Islam en mye sterkere posisjon i samfunnet i mange muslimske land enn kristendommen har i kristne land. Den perioden kristendommen hadde stor politisk makt i europa stod utviklingen her ganske så stille. Religiøs innflytelse er mer eller mindre omvendt proporsjonal med utvikling. Jeg tror på ingen måte at menneskene som lever i muslimske land er mindre intelligente enn vi er, men de lever i et samfunn som er mer styrt av religion enn det vårt er.

 

Og det sier du om Norge, som har nylig latt homofile gifte seg.

Your point being?

Lenke til kommentar
Nei.

Blir det ikke da ganske drøyt å påstå at de er dummere enn andre på grunnlag av moral og teknologi?

 

Educated guess.

Ja og mitt educated guess sier det motsatte. Der var det ikke mye diskusjon igjen gitt..

 

Nei, jeg ser ikke på muslimer som mindre intelligente. På en annen side har Islam en mye sterkere posisjon i samfunnet i mange muslimske land enn kristendommen har i kristne land. Den perioden kristendommen hadde stor politisk makt i europa stod utviklingen her ganske så stille. Religiøs innflytelse er mer eller mindre omvendt proporsjonal med utvikling. Jeg tror på ingen måte at menneskene som lever i muslimske land er mindre intelligente enn vi er, men de lever i et samfunn som er mer styrt av religion enn det vårt er.

 

Og det sier du om Norge, som har nylig latt homofile gifte seg.

Your point being?

 

Og la homofile gifte seg senker jo bare utviklingen

Lenke til kommentar
Nei.

Blir det ikke da ganske drøyt å påstå at de er dummere enn andre på grunnlag av moral og teknologi?

 

Educated guess.

Ja og mitt educated guess sier det motsatte. Der var det ikke mye diskusjon igjen gitt..

 

Nei, jeg ser ikke på muslimer som mindre intelligente. På en annen side har Islam en mye sterkere posisjon i samfunnet i mange muslimske land enn kristendommen har i kristne land. Den perioden kristendommen hadde stor politisk makt i europa stod utviklingen her ganske så stille. Religiøs innflytelse er mer eller mindre omvendt proporsjonal med utvikling. Jeg tror på ingen måte at menneskene som lever i muslimske land er mindre intelligente enn vi er, men de lever i et samfunn som er mer styrt av religion enn det vårt er.

 

Og det sier du om Norge, som har nylig latt homofile gifte seg.

Your point being?

 

Og la homofile gifte seg senker jo bare utviklingen

Utdyp, begrunn.

Lenke til kommentar
Nei.

Blir det ikke da ganske drøyt å påstå at de er dummere enn andre på grunnlag av moral og teknologi?

 

Educated guess.

Ja og mitt educated guess sier det motsatte. Der var det ikke mye diskusjon igjen gitt..

 

Nei, jeg ser ikke på muslimer som mindre intelligente. På en annen side har Islam en mye sterkere posisjon i samfunnet i mange muslimske land enn kristendommen har i kristne land. Den perioden kristendommen hadde stor politisk makt i europa stod utviklingen her ganske så stille. Religiøs innflytelse er mer eller mindre omvendt proporsjonal med utvikling. Jeg tror på ingen måte at menneskene som lever i muslimske land er mindre intelligente enn vi er, men de lever i et samfunn som er mer styrt av religion enn det vårt er.

 

Og det sier du om Norge, som har nylig latt homofile gifte seg.

Your point being?

 

Og la homofile gifte seg senker jo bare utviklingen

Utdyp, begrunn.

 

Formering skjer bare med mann og kvinne :dontgetit:

Lenke til kommentar

Samfunnsutviklingen har blitt holdt tilbake vesentlig i deler av verden. I midtøsten har det lenge vært krig og elendighet. Religion kan også holde tilbake samfunnsutvikling. I Afghanisten, for eksempel, fikk det en utvikling som var tilnærmet lik den vi har i den vestlige delen av verdenen, men så kom russerne og seinere ble det talibanstyre. Sekualisering er et nøkkelord, og det setter krig og elendighet en stopper for.

 

Homoer må få gjøre som de vil. Du kan ikke nekte folk å leve somhomofile fordi DU synse de bør formere seg.

Helt enig. Ett prinsipp jeg ivaretar er at alle skal kunne leve slik de vil uten at andre skal ha noe med det å gjøre, med mindre det finnes noen direkte ofre av livsstilen til vedkommende.

Lenke til kommentar

Om man ønsker å putte lillemannen sin opp i den bakteriebefestede endetarmen til en mannlig elsker så må man få lov til å gjøre det, ehver som sier at dette er avvikende adferd er en hater og bør behandles deretter og kanskje idømmes fengsel for sine hatefulle ytringer.

 

Vi må også innføre Homokvotering inn i arbeidslivet, alle arbeidsplasser bør ha minst en homo for å øke mangfoldet og integreringen.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119

Når jeg slår på TVen elelr åpner en avis preges nyhetsbildet av islamsk/muslimsk terror og vold.

Kristne har fått sine verdier trampet på i mange tiår, fra monty phyton til KLM, og de har da ikke aksjonert eller angrepet med øks for det.

 

Når leste man om en kristen selvmordsbomber? En jødisk selvmordsbomber?

 

http://www.brumlefanten.com/2010/01/22/et-...-islams-godhet/

 

http://www.stocktalk.no/Msg.asp?GroupID=16...LAM&Pos=All

 

http://www.demokratene.us/nyheter/

 

Måten muslimer bruker vold og terror på, om det er kjønnslemlesting, æresdrap, selvmordbombing, jihad eller noe annet så tyder det for meg på at de er mindre utviklet enn vesten hvor man har lært at å sprenge seg på rema1000 ikke er snillt gjort.

Det er et gap mellom dem og oss, et gap som ihvertfall ikke minker så lenge de fortsetter.

Hva skjer når Iran deler ut atomvåpen til selvmordbomberne?

Hva skjer når noen laster opp et småfly med atomvåpen og kjører det rett i sentrum av en storby?

Jeg mener at islam er en trussel mot verdenssamfunnet, og må vingeklippes før det er for sent.

Lenke til kommentar
Når jeg slår på TVen elelr åpner en avis preges nyhetsbildet av islamsk/muslimsk terror og vold.

Kristne har fått sine verdier trampet på i mange tiår, fra monty phyton til KLM, og de har da ikke aksjonert eller angrepet med øks for det.

 

Nå ble faktisk Life of Brian forbudt i Norge pga blasfemi. Klart man ikke trenger å bruke terror når man bare kan forby det.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...