Delvis Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Kanskje dumt spørsmål, men har ikke flydd innenlands på lenge. Må man ha alt sånn flytende, medisiner osv i en sånn liten plastpose også på innenlands flyvninger? Lenke til kommentar
IngvarM Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Ja, plastposen gjelder gjennom sikkerhetskontrollen. Sikkerhetskontrollen er den samme enten man skal utenlands eller innenlands. Vennlig hilsen Ingvar ColombiaReiser Lenke til kommentar
StoreMyen Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Yepp i plastposen eller i innsjekket bagasje. Lenke til kommentar
Glenn Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Jeg vil gjøre deg oppmerksom på følgende: Passasjerer kan ta med seg medisin i flytende form som er nødvendig på reisen, men må være forberedt på å kunne dokumentere behov i form av for eksempel resept. Medisin i fast form er fortsatt tillatt http://www.sas.no/no/Alt-om-reisen/Bagasje...gasje/?vst=true Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 12. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2010 Mange takk for gode råd. Et dumt spørsmål til: Barberhøvel, hvor skal man ha den. Om den er lov å ha med i det hele tatt. Kan den regnes som mulig våpen? ( det er snakk om kun håndbagasje her. Ingen innsjekket..) Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Du får ikke med barberhøvel i håndbagasjen. Lenke til kommentar
StoreMyen Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Du får ikke med barberhøvel i håndbagasjen. Barberhøvel er lovlig å ta med. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Du får ikke med barberhøvel i håndbagasjen. Barberhøvel er lovlig å ta med. Virkelig? Det kan man jo skade folk med da. Jeg har blitt fratatt negleklipper i sikkerhetskontrollen en gang jeg. Lenke til kommentar
StoreMyen Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Negleklpperen er også lovlig om den ikke har en fil på over 6 cm, men det finnes en del overivrige sikkerhetsvakter der ute. Blant annet tar de alt av skrubits, uten at dette er listet som ulovlig hos luftfarsttilsynet. Barberhøvel er listet som lovlig og jeg har dratt min med på ukependling temmelig lenge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå