aprilia02 Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Hei! Er ikke sikker på om denne posten kom i riktig kategori, i tilfelle må den bare flyttes. Jeg har et skoleprosjekt hvor jeg skal sette i gang en bedrift, på papiret. Planen er å starte en pølsebod/pølsevogn og ha denne stående på torget i Kristiansand på kveldene. Det jeg lurer på er hvilke regler som gjelder for salg av mat på torg. Har noen peiling hvor jeg kan finne ut av dette? Takker for svar! Lenke til kommentar
abrj Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Mattilsynet lokalt kan fortelle deg dette, i tillegg bør du høre med kommunen din (de vet garantert mer) Lenke til kommentar
toy_man Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Du må vel ha tillatelse for å å ha en bod og selge ting etc. Er ikke helt sikker, men mener det. Hvis ikke kan politiet komme :/ Men ring kommunen din og spør. De vet helt sikkert hva du må gjøre, og hjelper deg helt sikkert så lenge det er snakk om et skoleprosjekt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå