Sisyphus Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Litt OT men, meget bra test! Ble en INTP og føler mye stemmer. Så nå må jeg bare leve opp til alle disse distrè orginalene som også er INTP'er! Lenke til kommentar
V_B Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Har du lest om Teknisk Kybernetikk ? Det er et ganske spennende yrke om du liker type data/elektro/mekanisk. Siv.Ing innen dette studie og du vil bli ettertraktet. Lenke til kommentar
tickinghd Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Nå er jeg ikke like smart som trådstarter men ingeniørretningene har en grei balanse mellom praksis og teori som gjør at dette kvalifiserer som pettersmart-yrker. Mange oppfinnelser oppstår der folk oppholder seg (noe MIT er klar over), og ikke bare tett på institusjonene. Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 Fantastisk test! Jeg er visst en ESTP, og mye av det stemmer skremmende mye. Alt sammen stemmer, faktisk. Lenke til kommentar
Helle1 Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 Finnes det noen yrker for oss som er litt 'Petter Smart'? Liker å fingle i ting, når jeg har funnet ut hvordan noe virker mister jeg interesse. Slik som Petter må jeg arbeide for å få nok penger til å eksprimentere. Går det an å slå dette sammen? Kan du gi meg din definisjon på "smart"? Har du prøvd affiliate markedsføring? Det kan være innbringende om du er kreativ med å lage hjemmesider og blogger etc. Eller om du virkelig er smart og kan finne opp et produkt, så kan du selge det via affiliate markedsføring. Da vil du få gratis markedsføring, der du kun betaler dine markedsførere når et salg er gjennomført. Lenke til kommentar
evilleader360 Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Jeg ble en ISTJ, passer meg ypperlig. Liker å ha ting rundt meg ryddig, pleier alltid å rydde rommet etter skolen. Omgivelsene rundt meg må være ryddige for at hjernen min kan tenke klart . Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 (endret) Ble en Hippie. Stemmer en del ja. Naiv. Tenker mye på småting. Etter og ha lest deres andres så kan jeg ikke kjenne meg noe særlig igjen på deres resultat. INFP Endret 6. mai 2010 av Toast Is Pimp! Lenke til kommentar
Rgr00n Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 (endret) ENFJ. Endret 9. mai 2010 av Rgr00n Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Ble INTJ her, og synes det stemmer skremmende bra. Moro OT: Det vil i hovedsak være forsker, eventuelt ingeniører i forskjellige stillinger som planlegger og prosjekterer nye ting. Hvis du planlegger en høy utdanning og et godt betalt arbeid. Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 Blei ISTJ jeg. Men typiske Petter Smart yrker vil jeg si er enten ingeniør eller forsker. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 avdelings ingeniør er det første som kommer til tankene hos meg, han ene på jobb som har denne stillingen sitter og fikler med små ting inne på verkstedet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå