Smirnoff Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Jeg blir helt svimmel når folk drar fram korstogene i en hver debatt som innebærer muslimer... Høres ut som Kåre Willoch eller noe. Lenke til kommentar
moskito Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Typisk østeuropeere å drive med sånt. Viser bare at de har lav IQ. Oh noes! Noen tegna muhammed. Response: Nuclear war! Oh noes! Noen tegna jesus. Response: Ikke en dritt Svar: Det som er forskjellen er at det er 1. lov å tegne jesus. det er ikke lov å tegne muhammed. Og det syntes jeg vi skal respektere. Mange land ligger veldig mange år bak norge og dette kan være en grunn til disse reaksjonene. Du kan jo tenke deg hva som hadde skjedd her om noen hang en voksfigur av jesus med blod å piggtråd på under harald den hårfagre. ja du hadde blitt stikki ut øynene også noen armer før de tok halsen din. Så jeg skjønner hva dere mener . men dettte handler om noe som, er veldig viktig for noen. Det er ikke så veldig lett å sette seg inn i problem stillingen om man ikke er religiøs ( jeg er ikke religiøs) Men jeg syntes ihvertfall at det var unødvendig av dagbladet. Dette var det ene skrittet dagbladet tok. Det var unødvendig fordi nå kan norge bli terrormål. dette var trist og høre om..... (beklager mye skrivefeil) Lenke til kommentar
erlendhagen Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Dette var det ene skrittet dagbladet tok. Det var unødvendig fordi nå kan norge bli terrormål. dette var trist og høre om..... (beklager mye skrivefeil) Å ja, vi må føye oss etter pakket, slik at dei ikkje blir sinte på oss, då kan vi bli terrormål! Nei, måk rasket ut av landet! Oppfører dei seg fint er alt greit, men begynner dei å dytte på oss at VI I VÅRT EGET LAND skal føye oss etter dei, då er det første fly ut av landet! Lenke til kommentar
Big SturL Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Haha, så sick. Jeg leste artikkelen om de karikaturene i går og VISSTE at noe sånt kom til å skje. Lenke til kommentar
Dy§no Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Det som er forskjellen er at det er 1. lov å tegne jesus. det er ikke lov å tegne muhammed. Og det syntes jeg vi skal respektere. 1. Dersom du reiser til Iran vil du finne mange tegningr av Muhammed, også på offentlige bygg, blader og bøker; de har alt annet enn noe forubud. Så du mener at flyktninger som er sjia muslimer må slutte å tegne Mohammed i kjærlighet når de kommer til Norge da fordi andre føler det er feil - eller burde vi si at her kan du ytre deg som du føler - vi skal endog beskytte deg og sørge for denne retten. Jeg stemme selvsagt for sistnevnte, særlig hvis det skulle være media som en avis. 2. "lov å tegne"; hvilke lov refererer du til da? Hva en (ofte analfabet) iman fra sunnimuslimsk gruppering måtte føle for? I Norge har vi et demokrati; her definerer vi lov gjennom Nasjonalforsamlingen. Liker du ikke gjeldende rett kan du forsøke å politisk påvirke gjennom dette organet, ev. pakke sekken din og finnet et land du liker bedre. Det er historieløst og respektløst og forsøke å tukle med yttringsfritheten vi har; denne har befolkningen her og i resten av Europa kjempet og lid for. Det siste som skjer er at vi gir den bort. Lenke til kommentar
Lilac1 Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 (endret) Typisk østeuropeere å drive med sånt. Viser bare at de har lav IQ. Oh noes! Noen tegna muhammed. Response: Nuclear war! Oh noes! Noen tegna jesus. Response: Ikke en dritt Svar: Det som er forskjellen er at det er 1. lov å tegne jesus. det er ikke lov å tegne muhammed. Og det syntes jeg vi skal respektere. Mange land ligger veldig mange år bak norge og dette kan være en grunn til disse reaksjonene. Du kan jo tenke deg hva som hadde skjedd her om noen hang en voksfigur av jesus med blod å piggtråd på under harald den hårfagre. ja du hadde blitt stikki ut øynene også noen armer før de tok halsen din. Så jeg skjønner hva dere mener . men dettte handler om noe som, er veldig viktig for noen. Det er ikke så veldig lett å sette seg inn i problem stillingen om man ikke er religiøs ( jeg er ikke religiøs) Men jeg syntes ihvertfall at det var unødvendig av dagbladet. Dette var det ene skrittet dagbladet tok. Det var unødvendig fordi nå kan norge bli terrormål. dette var trist og høre om..... (beklager mye skrivefeil) http://www.zipperfish.com/zf-toons/yaafm-12-muslims/ Grei oppsummering laget da jyllandsposten laget den berømte tegningen. Endret 14. februar 2010 av Lilac1 Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Hurrdurr! Fikk lyst og gå til et Muslimsk forum og lage en topic: Draw your image of Muhammed here! InstaBan. Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 (endret) Er det bare meg, eller er Dagbladet nede igjen? Edit: Der kom forsiden, omsider. Lastingen er fullført, men det tok lang tid og det er fortsatt flere bilder som ikke vises... Endret 14. februar 2010 av Bradbury Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå