krfuro Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Hei. Jeg har en Iphone 3GS som jeg hadde synkronisert med min gamle laptopp. Nå har jeg fått meg en ny pc og når jeg skal prøve å synkronisere iphonen med denne nye pc'n får jeg bare opp beskjed at itunes vill bare slette alt innhold på iphonen siden det er ett nytt bibliotek jeg skal synkronisere med. jeg ønsker kunn å ha iphonen min synkronisert med den nye pc'n Spørsmålet er da: Hvordan kan jeg få synkronisert iphonen med min nye pc uten at jeg mister noe på den feks bilder, programmer, meldinger, og alle instillingene, og kontaktene, osv.. noen som har en løsning på problemet?? Lenke til kommentar
Thomhess Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 (endret) Jeg hadde samme problemet selv, og kom etterhvert på en ganske genial løsning. Om du synkroniserer med den nye pc'en, vil alt av musikk slettes, men du beholder applikasjonene. Dette dro jeg nytte av. For med iTunes 9 fulgte det med noe som heter Hjemmedeling. Jeg overførte da alt som var mulig fra den ene PC'en til den andre via hjemmedeling, men app'ene følger da ikke med. Heldigvis vil disse fortsatt befinne seg på iPhonen og bli overført til PC'en ved første synkronisering PS: Hverken meldinger, bilder, instillinger eller kontakter vil bli slettet (hvertfall ikke når jeg gikk over til mac). Kontaktene er det en liten fare for, men for meg gikk det knirkefritt Endret 11. februar 2010 av Thomhess Lenke til kommentar
krfuro Skrevet 11. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2010 Jeg hadde samme problemet selv, og kom etterhvert på en ganske genial løsning. Om du synkroniserer med den nye pc'en, vil alt av musikk slettes, men du beholder applikasjonene. Dette dro jeg nytte av. For med iTunes 9 fulgte det med noe som heter Hjemmedeling. Jeg overførte da alt som var mulig fra den ene PC'en til den andre via hjemmedeling, men app'ene følger da ikke med. Heldigvis vil disse fortsatt befinne seg på iPhonen og bli overført til PC'en ved første synkronisering PS: Hverken meldinger, bilder, instillinger eller kontakter vil bli slettet (hvertfall ikke når jeg gikk over til mac). Kontaktene er det en liten fare for, men for meg gikk det knirkefritt Når jeg synkroniserer iphonen min med itunes, så når det kommer til applikasjonene så vil han bare slette di aplikasjonene jeg har på iphonen å legge inn de som ligger på datan og da kommer problemet for jeg har jo ingen applikasjoner lagt inn på pc'n, så derfor vill jo disse ogsp forsvine.. Syns det er veldig rart at apple ikke har kommen opp med noen løsning på dette problemet når man ser på alt annet de har klart å utvikle:P Lenke til kommentar
Thomhess Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Nå skrev du de første setningene litt rart, men jeg tror jeg skjønte problemstillingen. Alle appene du har på iPhone vil bli overført til ny PC, selv om du ikke har de på PC'en Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå