Gjest the man! Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Heii.. Jeg har lagt merke til at i det siste har jeg fått røde prikker på brøstet når jeg runker... Når jeg tenker meg om, har jeg faktisk alltid fått det, men aldri tenkt over det o.o Noen som vet why? Kan laste opp bilder visst det trengs... Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Forstår ikke helt, det kommer til syne røde prikker litt og litt mens du onanerer? Eller får du dem etterpå? Høres veldig merkelig ut, skjønner ikke hva som kan forårsake dette. Kan godt laste opp bilde Kan være greit å ikke få med ansiktet ditt på dette bildet. Lenke til kommentar
Jonern Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Hadde vært fint med litt mer informasjon som f.eks. - størrelse? - varighet? - gjør de vondt? - lager de bulk i huden? Mulig det bare er den økte blodgjennomstrømningen som gjør det, men mener det ikke skal bli prikker da, bare et større område som blir rødt. Lenke til kommentar
Gjest Guest_TS_* Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 De kommer gradvis. Men forsvinner fort igjen etterpå :S De gjør ikke vondt, og det blir heller ikke bulk i huden. Størrelse og... FORM varierer. Lenke til kommentar
Chomonbabe Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 blir vell feil å si jeg får det samme siden jeg er jente :!: men jeg får det samme når jeg har sex, å det e bare blodgjennomstrømmen som gjør det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå