labz0 Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 (endret) Hei sitter og lurer på og kjøpe meg en ilder for og ha et litt annerledes dyr, som ingen andre har men trenger en seriøs oppdretter som jeg kan skaffe en gjennom. har en hund men den er så lat at den ligger bara i sofa kroken sin utenom når jeg sier "TUR?" så hopper den opp og løper til døra så tror ikke det vil bli no problem og få disse 2 dyra til og gå over ens. noen tips? Endret 11. februar 2010 av labz0 Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Ilder er vel ikke akkurat et annerledes dyr som ingen andre har. De ilderne jeg har hilst på har vært spinnvill, ekstremt kreative og noen av de stinket. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Samme her. De er overalt, ødelegger det de får tak i og lukter pyton. At det også er et dyr som ingen andre har er nok feil, for det er etterhvert ganske så mange som har slike. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Veldig søte og kule dyr, men vær obs på at de krever en del. Det er som en hyperaktiv liten katt, bare at du må slippe den løs og stelle den. Jeg hadde sååå lyst på en ilder, for noen år siden, men mamma satte ned foten. I ettertid var jeg egentlig litt glad for det. De vil ha mye oppmerksomhet. Hannene stinker mer enn tispene. Lukten er ikke så veldig stram, synes jeg. De roter og hamstrer. Ødelegger ikke sånn ekstremt mye heller, sett bort i fra at de river ned vannglass og potteplanter Hvilken hund er det du har? Noen hunder har et sterkt jaktinstinkt, som gjør at de vil knerte en liten tass som løper på gulvet. Du finner mere på ilder.no oppdrettere, forum, bilder osv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå