Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Hvilken farge på bil skal man velge?

warulv

Farge på Passat  

51 stemmer

1. 1. Hvilken farge skal man velge på Passat stv?

• Hvit
      8
    • Svart
      16
    • Sølvgrå
      4
    • R36-blå
      9
    • Grå
      1
    • Rød
      7
    • Mocca
      7

Anbefalte innlegg

Er nettopp det med om det er en motefarge... dagens hvitfarge kan jo ikke sammenlignes med den matte greia som ble brukt før.

True. ;)

Kara over her har kanskje et par argumenter. Men jeg synes ikke det er noen maksgrense i størrelse på hvit egentlig... synes tilogmed Q7 er lekker i hvit jeg da, men... ;) Og det synes tydeligvis VAG også ettersom de presenterer bilene i hvit uansett størrelse...

3839130364.jpg

Synes XC60 er alt annet enn gubbete også jeg da.. faktisk en ganske frisk SUV... ;) Stod en splitter ny hvit Ford Kuga med mørkt sota vinduer hele veien i P-kjelleren når jeg var i byen i dag. Folk glodde som bare det på den i hvert fall... uten sammenligning forøvrig mellom Kuga og XC60.

Man kan få Mocca sammen med R-line. Enig i at det bør være match mellom interiør og farge på bil. Med hvit bil funker vel de fleste interiørfarger tenker jeg.. men aner meg at det blir sort skinninteriør for min del...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så fort Volvo bringes opp er det gubbete, folk har sikkert såvidt sett på bilen med egne øyne vil jeg tro. De fleste biler er pene i hvit, men vi er virkelig usikre... kan det virkelig ha så mye å bety med en slik "farge?. Jeg kan se hvorfor KNALL grønne og KNALL gule biler kan være vanskelig å selge, men hvit? Så lekkert som det er! Må sikle litt til :p

Må si at XC60n blir litt flashy i hvit sammen med "gangsta" 20 tommere :p

Endret av DSG
Lenke til kommentar
Så fort Volvo bringes opp er det gubbete, folk har sikkert såvidt sett på bilen med egne øyne vil jeg tro. De fleste biler er pene i hvit, men vi er virkelig usikre... kan det virkelig ha så mye å bety med en slik "farge?. Jeg kan se hvorfor KNALL grønne og KNALL gule biler kan være vanskelig å selge, men hvit? Så lekkert som det er! Må sikle litt til :p

Hehe... hvit vil jo aldri bli heeeeeelt ut da, men har inntrykk av at det til tider har vært "der nede" sammen med knall grønn og gul nesten. ;) Men som du sier.. det er noe annet med hvitfargen vi har på dagens generasjon... som ikke er "gulaktig" og blass.

Hvit er #1 uansett bil nå synes jeg. Men hadde vel stått mellom hvit og svart skulle jeg hatt en XC60. (Som for øvrig er noe av det penere som har kommet fra Volvo.) Passat'en din som skal byttes ut? Eller X5'en? ;)

vol_xc60_heico_01_s.jpg

Endret av warulv
Lenke til kommentar

Hehe... hvit vil jo aldri bli heeeeeelt ut da, men har inntrykk av at det til tider har vært "der nede" sammen med knall grønn og gul nesten. ;) Men som du sier.. det er noe annet med hvitfargen vi har på dagens generasjon... som ikke er "gulaktig" og blass.

Hvit er #1 uansett bil nå synes jeg. Men hadde vel stått mellom hvit og svart skulle jeg hatt en XC60. (Som for øvrig er noe av det penere som har kommet fra Volvo.) Passat'en din som skal byttes ut? Eller X5'en? ;)

Begge. Finanskrise ftw. Andre ting som prioriteres :p

Vi har hatt svart på alle bilene våre, og jeg er så LEI av riper og at bilen er skitten 24/7. Hvit er ikke så utrolig mye bedre enn svart på møkkhetsskalaen, men bedre.

Lenke til kommentar
Vi har hatt svart på alle bilene våre, og jeg er så LEI av riper og at bilen er skitten 24/7. Hvit er ikke så utrolig mye bedre enn svart på møkkhetsskalaen, men bedre.

Hehe... ser og hører (fra venner) at svart bil er utrolig mottakelig for riper ja.. og p-bulker (gud forby) vises også godt visstnok. Hvit er visst langt mer ripebestandig (ift. at det ikke vises da).

Når det gjelder skitt er vel hvit og sort omtrent likt, men tror vel nesten sort er hakket verre når det gjelder skitt.. og spesielt støv, som det er enormt mye av om sommeren. (Og pollen..) Når det er tørt i lengre perioder vil nok hvit se hvit ut, mens sort vil få det fine laget av støv/pollen, selv om det ikke har regnet på lenge...

Har ikke erfaring selv, bare hører på hva kompiser erfarer. (Min bil i dag er grå.)

Lenke til kommentar
Hadde den svarte stått med hvit lakk på det bildet... ooohhh.. men for all del, svart er pokker meg fint. Få opp en undersøkelse med de ulike fargene ;)

Gjort seg om den var oppstilt som den svarte ja... fikk jo nesten lyst på svart når jeg så den der. Håpløst. ;) Men holder nok en knapp på hvit fortsatt...

Har slengt opp en "poll" først i tråden nå, så da er det bare å stemme...

Lenke til kommentar
Hvit bil er pakkis...

Vi har tydeligvis veldig forskjellige meninger... både hva bilmerke og farge angår.. ;) Tja... har tilgode å se en "pakkis" komme ut av en hvit bil enda her i Trondheim i hvert fall. Mulig det er et problem på Østlandet, men. ;)

Er vel jeg og "pakkisene" som har hvit iPhone også da...

Jeg stemte på mocca. :) Denne var veldig stilig:

Ja, den var stilig. ;) Litt for lav, men stilig. (Skal jo være en bruksbil, med x turer i året over bl.a. Sognefjellet med høl dype som daler og "kuler" høye som fjell..)

Ser skjønt vanskelig forskjell på svart og mocca, men... jeg hadde tatt den der for å være svart... (Mulig skjermen på denne laptop'en er crap, men.)

Lenke til kommentar
Hvit bil er pakkis...

Vi har tydeligvis veldig forskjellige meninger... både hva bilmerke og farge angår.. ;) Tja... har tilgode å se en "pakkis" komme ut av en hvit bil enda her i Trondheim i hvert fall. Mulig det er et problem på Østlandet, men. ;)

Det er jo et faktum at hvite biler lenge har vært den mest populære bilfargen i Midtøsten. Ikke at det skulle være noe negativt da. Og nei, Pakistan ligger ikke i Midtøsten.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+13412342564
Hvit bil er pakkis...

Det er jo et faktum at hvite biler lenge har vært den mest populære bilfargen i Midtøsten. Ikke at det skulle være noe negativt da. Og nei, Pakistan ligger ikke i Midtøsten.

Dette har nok mye med at hvite biler er litt kaldere i sola.

Lenke til kommentar
Hvit bil er pakkis...

Dette har nok mye med at hvite biler er litt kaldere i sola.

Godt poeng. Svarte/mørke biler blir farlig varme i solsteika, og inni er det da badstu ;)

Lenke til kommentar
Synes svarte Passater er finest. Men hvite og røde er jo selvfølgelig også stilige. Får du deg en hvit blir det jo likt som de hvite Passatene politiet kjører nå;) Og DE er fine.

Hehe... litt gamlere de Politi-Passat'ene da.. og uten R-line pakke.. og den største feilen er at de ikke er lakket helt ned. ;) Men jau.. får kjøpe meg noen Politi-stickers. :p

Blir ikke klokere av den avstemninga isåfall... det eneste som er sikkert er vel at grå passat ikke er populært.. ellers var det rimelig jevnt gitt.. ;)

Lenke til kommentar

Har kommet en splitter ny hvit Passat som kjører rundt i Trondheim nuh de siste dagene...

Jeg begynner å bli overbevist om at hvit er det eneste riktige valget. :cool:

DSG: Ble forbikjørt av en knall hvit XC60 i dag med full mørk soting hele veien. Definitivt rå i hvit. Når man ser en sort så tenker man ikke så mye over det...

Lenke til kommentar
Har kommet en splitter ny hvit Passat som kjører rundt i Trondheim nuh de siste dagene...

Jeg begynner å bli overbevist om at hvit er det eneste riktige valget. :cool:

DSG: Ble forbikjørt av en knall hvit XC60 i dag med full mørk soting hele veien. Definitivt rå i hvit. Når man ser en sort så tenker man ikke så mye over det...

ååh ikke si det engang! Sjefen i huset (...) føler hvit er ALT for flashy... Det skal neimen ikke værra lett!

Lenke til kommentar
ååh ikke si det engang! Sjefen i huset (...) føler hvit er ALT for flashy... Det skal neimen ikke værra lett!

Hehe, er bare i nordmenns natur at man ikke skal være flashy... bedre det enn å en "grå mus (les: bil)". ;)

Når det er sagt sliter jeg selv med mindre bedre halvdel. :p Hun vil ha svart.. men jeg som betaler, så vil jeg ha hvit blir det hvit, hehe..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...