Gå til innhold

kontroll og oversikt på kalorier/forbrenning

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg er på jakt etter noe som en internett tjeneste hvor det kan være mulig å registrere en profil med diverse nødvendig informasjon, for deretter å daglig oppdatere hva jeg har intatt av matvarer og hvor aktiv jeg har vært. Det jeg da ønsker er denne siden til å gi meg oversikt over hvor mye jeg har forbrent/inntatt og på denne måten holde kontroll over mitt daglige kalori nivå. Gjerrig og kjip som jeg er så ønsker jeg sefølgelig en gratis og brukervennlig tjeneste;)

Noen som vet om noe slikt?

Har søkt og bladd gjennom her på forumet etter info ang noe som dette, men har ikke funnet noe. Er rimelig ny på forum så jeg beklager om dette har vært diskutert her før. I så fall tar jeg gjerne imot konstruktiv kritikk på hvordan jeg kan bruke søkefunksjonen bedre!

På forhånd takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
http://www.fitday.com/

Her kan du legge inn kostholdet.

Hva med et vanlig regneark?

Vi på MyRevolution bruker sultfølesen til å justere kcal, men da må man spise sammensatt til alle måltidene.

Det gjør jo ingen ting for det skal man jo uansett.

For eks slik (lette utgaven)

Takker for raskt svar! Dette ser ut til å være akkurat det jeg har lett etter!

Interessant lesing på myrevolution, skal ta meg tid til å se inn i det! Alltid på jakt etter nytenkning og mer kunnskap:)

Lenke til kommentar

MyR sammarbeider med de store og nytenkende.

RPE - styrketrening

Myo-reps

Nonlinear periodisering

Auto-regulering av treningsmengde

Deloading

osv.

Alt blir testet ut av eier av siden samt på flere klienter og forbedret hele tiden. Ingenting står på den siden bare forde det står et annet sted.

Ikke iform.no med andre ord.

Jeg synnes det er den beste siden for kunnskap og jeg har holdt på med dette i 10år.

H&F-C-A er hakket mer avansert , men utnytter flere egenskaper.

Det samme er det med produktene siden selger, Kvaliteten er topp og Fagerli lager noe av det selv og importerer resten som ikke lønner seg å lage selv.

Imotsetning til de fleste andre sider så selger ikke Fagerli noe hokkus pokkus bare forde det selger. Dumt for økonomien, men fra for omdømmet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...