Wesenlund Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Hei er ikke sikker på om dette er rette plassen og spørre, men det har seg sånn at eg eg har noen hodetelefoner eg gjerne skulle hatt litt lengre ledning på, så lurte på om og hvor eg kan få kjøpt en slags "skøyteledning" til hodetelefoner, altså at eg kan plugge 3.5mm jacken i en ende, og i andre enden er det en identisk jack til den eg puttet inn, takker på forhånd for alle svar Lenke til kommentar
Märtha og Durex Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 (endret) Det er ikke noe problem å få tak i. Forsøk Elkjøp, Euronics, Lefdal, Elprice eller en hvilken som helst radio/tv forhandler. Du kan også se her: http://www.clasohlson.no/Product/Product.aspx?id=143386980 Endret 12. februar 2010 av Ned Flanders Lenke til kommentar
CoolBeer Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Noe slikt? Stusset litt på prisene de hadde, 49kr per kabel uansett lengde opp til 10 meter, 52kr for 15meter... Lenke til kommentar
Wesenlund Skrevet 14. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2010 takker og bukker for all hjelp Lenke til kommentar
Svenn9 Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Det skal ikke lang tid til for å lage en selv Holder på å lager en nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå