madkar Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Hei! Jeg har et problem med min sharan som er 2000 modell. Da jeg skulle bytte fra 4* til 5* gir var det som om noe i overføringen fra girspak til girkasse løsnet, altså: girstanga hadde ingen påvirking på girkassen når jeg beveger den sideveis. Fungerer fortsatt frem og tilbake, men jeg får bare brukt 3* og 4* gir. 1,5 og revers vil ikke bli engasjert, da dette krever sideveis bevegelse. Lurer på om noen har noe innspill på hvordan jeg skal gripe problemet fatt Lenke til kommentar
gxi Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Det er nok en av wirene som har røket, hvor jeg regner med at overføringen er wirebasert. Få byttet wiren(e), så skal det være i orden igjen. Lenke til kommentar
madkar Skrevet 10. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2010 Det er nok en av wirene som har røket, hvor jeg regner med at overføringen er wirebasert. Få byttet wiren(e), så skal det være i orden igjen. noen anelse om hvordan jeg kommer til disse wirene? Lenke til kommentar
joka Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 nr 28 og nr B (oppå girkassen) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå