Cillin Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 (endret) Hei. Skal kjøpe en gaming-rigg til en kompis, han skal bruke pcen til å spille COD:MW2, og skal bruke 8(-10)k inkludert skjerm. Her er listen som jeg satt opp, si deres meninger. (kabinett har han fra før) Endret 10. februar 2010 av Cillin Lenke til kommentar
RekylTommy Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 tror det der var ett ganske bra oppsett, gidda ikke researche om delene osv. men ut ifra det jeg så, så skulle vel det gi litt for pengene, kanskje bytte til en Phenom II 965, koster to hundringser til og yter en del bedre. Lenke til kommentar
Osse Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Greit oppsett, men skift hardisk, wd green har variabel rotasjonshastighet og kan derfor gi litt dårligere respons,samsung F3 well wd black er gode alternativ. Sjekk at det er 2 x 8 pin og 2 x 6 pin skjermkortkontakter på psu, 600w holder for å være klar for cd av 5850, men litt margin gjør ingenting gjærne finn en cf klar psu 650w Lenke til kommentar
Cillin Skrevet 11. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2010 Ok, takk for svar. Vil cpu'en være en flaskehals i forhold til skjermkortet? Lenke til kommentar
Osse Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 (endret) Nei, den cpu'en er blant markeds desidert beste gamer cpu'er. Endret 11. februar 2010 av Osse Lenke til kommentar
krist2 Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Ser bra ut det der. Når jeg så den listen tenkte jeg at det er mye man får for en ganske rimelig penge nå for tiden. Husker når jeg brukte 8000,- på pc for 15 år siden... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå