Gjest Guest_gutt19_* Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 flere som har hår PÅ penis? er noen få små hår der, vanskelig å se de, men de er der.. er dette vanlig? Lenke til kommentar
Gjest trådstarter Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 gjør det noe om jeg napper de ut? Lenke til kommentar
Tygg3n Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Då mister du nok all fruktbarheten din :!: Men eg om eg skal være litt seriøs, så trur eg ikkje du treng å bekymre deg for napping eller om det er normalt. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Du er en gutt på 19 og du lurer på dette...? Lenke til kommentar
Sigurdl Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Haha, lol Er bare at du begynner å bli mann, selv om du ikkje tror det selv Lenke til kommentar
Spaycer Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Det er naturligvis normalt å ha hår der Men husk og korte de ned litt i blandt. Er ikkje vitse å ha ein stor kaktusbusk mellom beina dine ` Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 gjør det noe om jeg napper de ut? Ja, det vil sannsynligvis gjøre infernalsk vondt. Lenke til kommentar
Sigurdl Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 gjør det noe om jeg napper de ut? Ja, det vil sannsynligvis gjøre infernalsk vondt. 1+ tårer ikkje tenke på det eingong. Bruk heller fks. saks. Lenke til kommentar
Dammed Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 barberskum og høvel, og ja, prøv å få stå først, det gjør jobben litt enklere. Får det selv gitt. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Bruk barberhøvel, maskin eller pinsett. Alle tre fungerer sikkert like greit. Ein person som ikkje tør nappe eit hår kan ikkje kalle seg mann. Lenke til kommentar
Gjest Guest_Gutt_* Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Bruk barberhøvel, maskin eller pinsett. Alle tre fungerer sikkert like greit. Ein person som ikkje tør nappe eit hår kan ikkje kalle seg mann. Er vil ikke særlig manndig å nappe hår... Lenke til kommentar
Dammed Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 og det måtte du bruke en gjestepost for å si? hehe Lenke til kommentar
Gjest trådstarter Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Er ikkje hår rundt utstyret jeg snakker om, som kjønnshår. Det er hår på selve skaftet av penis. Håper dere har missforstått siden dere snakker om barberskum og høvel...... Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Hår på penis er også kjønnshår, og helt normalt. Og hvordan er det problematisk å barbere skaftet? Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Vil tro det gjør like vondt å nappe hårene der. Virker ikke høvelen din der? Lenke til kommentar
Orkhanan Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Hår på penis?, hmm ytterst uvanlig. Hvis det plager deg ville jeg nok oppsøkt en lege, for å få fjernet hårene. Lenke til kommentar
FeRu Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Hår på penis?, hmm ytterst uvanlig. Hvis det plager deg ville jeg nok oppsøkt en lege, for å få fjernet hårene. Heh, har aldri skapt noen problemer for meg. TS, du snakker om enkelthår som vokser på nedre del av staken, ja? Ikke vær redd det er helt vanlige kjønnshår Lenke til kommentar
Dammed Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 jeg snakket om hår på skaftet ja, noen får til og med hår midt på lengden også, dette fjerner du enklest ved å få stå og så barberer du det bort. Ikke tenk på å bruke hårtrimmer eller elektrisk barbermaskin. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg