Proxymate Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 (endret) Jeg har akkurat startet å blogge. Det jeg vil gjøre er å reflektere mer over livet og tankene mine i motsetning til å bare fortelle det som skjer i livet mitt. Jeg startet bloggen for å få utløp for tankene mine, det er sånne ting jeg helst ikke snakker om i kretsene mine. Bloggnavnet DeLifez kommer da fra et dårlig ordspill som jeg mener forklarer det bloggen min er; en oppdeling av livet mitt. La til en Z fordi det var det første jeg kunne komme på som faktisk gjorde at navnet ikke var opptatt. Det eneste man kan finne er en liten beskrivelse av meg og ett innlegg som kanskje ble litt for eksistensielt. Bloggen finner du her Endret 10. februar 2010 av JonasKJo Lenke til kommentar
Proxymate Skrevet 10. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2010 Les hele innlegget, linken finner du i bunnen. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Det var ikke der når jeg leste posten. Lenke til kommentar
Proxymate Skrevet 11. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2010 Hmm... samme endrings og post-tid kan ha noe med saken å gjøre. Lenke til kommentar
Proxymate Skrevet 20. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2010 BUMP Nytt innlegg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå