Gjest Guest_raringen_* Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Jeg er forelsket i en gutt på folkehøykolen der jeg går. Vi er begge single og har like intersser og holdninger. Føler at vi er ganske likeverdige både evnemessig og utseendemessig. Jeg er litt lubben, men han er litt lav. Begge deler er liksom litt "negativt", men kanskje jeg veier mer enn han, håper ikke det er et problem :/ Men siden det er en stor folkehøyskole med mange forskjellige fag så henger vi ikke i samme gjenger, men vi sees hver dag (i forbindelse med skolen). Vi snakker ikke mye, men litt. Det som gjør meg usikker er at han sender så motstridene tegn. Når vi er sammen med andre snakker vi helt normalt. Når det bare er oss blir det enten en pinlig og lang stillhet eller vi finner et emne som interesserer oss begge og han snakker i vei. Sånn er han med alt. Jeg har sjekka rundt på internett og funnet ut noen teng på at en gutt er interssert. Er det sånn at en gutt må gi alle tgnene for egentlig å være interssert? Eller er det vanlig å bare sende ut noen tegn? Jeg kan prøve å liste opp noen av tegnene Gode tegn: 1) Vi har intens øyekontakt (men den varer ikke særlig lenge og når den er over er det som om det ikke har skjedd) 2) Magen og beina peker mot meg (til og med når han snakker med andre) 3) Han tar på munnen sin når jeg er i nærheten 4) Han hever øyebrynene når jeg er i nærheten. 5) Noen ganger hever han ett øyebryn og ser litt spørrende/ertende/utfordrende/nedverdigene på meg. 6) Han kan noen ganger se intenst på meg ganske lenge (ikke SÅ lenge, bare ca 10 sekunder imens jeg ser en annen vei) 7) Han blåser ut neseborene 8) Han har store pupiler i nærheten av meg (men kanskje han alltid har det?) 9) Han har fortalt meg en hemmlighet (ikke særlig stor, men like fullt har han ikke fortalt det til alle og enhver) 10) En gang jeg kom på en fest til ham lyste han opp med hele seg (men det var ikke så mange der fra før, så kanskje han bare var glad for at noen kom?) Vonde tegn: 1) Han ler mindre av meg enn andre 2) Når det bare er meg og ham snakker han mye mindre enn vanlig og er liksom litt sløv eller noe 3) Han sier aldri hei først 4) Han kommer aldri bort og prater med meg (ikke jeg med ham heller da) 5) Han ber meg aldri ut eller noe sånt 6) Han har aldri gitt meg kompliment for annet enn skoleareidet mitt 7) Han speiler ikke bevegelsene mine 8) Han blir strammere i maska og virker surere når jeg er i nærheten 9) Når jeg "fersker" ham i å se på meg i smug ser han en annen vei og later som om det ikke har hendt Lenke til kommentar
War Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Nå kan ikke jeg komme med noen tips da jeg ikke kan sånne saker. Men det lukter jo litt overanalysering Lenke til kommentar
Gjest Guest_Raringen_* Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Haha, jo, jeg overanalyserer nok litt Men det er jo sånn når jeg er forelsket og usikker. Jeg tenker på ham hele tida og vil så gjerne komme nærmere ham, så da tolker jeg alle tegn som kan tolkes. Lenke til kommentar
Partlow Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Farlig å overanalysere, plutselig så vet du ikke lenger hva som er opp og ned. Men av det du skriver gir han mer en nok tegn som tyder på interesse. Det du skriver om vonde tegn kan like gjerne være interesse-tegn. Vet ikke hvor utadvent fyren er, men det virker som han ikke vet helt hva han skal gjøre i situasjoner med deg i. Det at han ikke tar kontakt eller virker stram i maska hver gang du er i nærheten kan godt være fordi han ikke vet helt hva han skal gjøre. Han er litt ukomfortabel, føler han har ingenting å si og tar et sikkerstikk ved å bli kald, fordi han ikke gjør noe feil iaf. Det DU må gjøre nå er å ta over initiativet! Du har absloutt ingen verdens ting å tape. Enten så får du masse positiv respons på å tilnærme deg ham, eller så får du en avklaring på alle tankene dine der du forstår at han ikke er interessert. Av det du har skrevet er jeg dog rimelig sikker på at det første alternativet. Go for it! Lenke til kommentar
LilleLol Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Jeg er helt ening med Partlow: go for it! Det kan godt virke som om han liker deg, men det kan jo ikke vi vite. Gutten kan vise alle tegn på interesse og alikevel ikke være interssert og motsatt. Det er bare mer sannsynlig at han er interssert jo flere tegn han viser. Jeg synes denne gutten virker interssert, men sjernert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå