PgUp Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 (endret) Har i det siste investert temmelig mye tid i call of duty online, og nytt hvert eneste minutt av det. Tidligere har jeg brukt mye tid på spill som trackmania og enemy territory. Jeg merker selv at jeg har problemer med å ha det gøy med single-player spill for tiden. Kjøpte meg nylig God of War collection men finner det mer frustrerende enn gøy ofte. Blir irritert når jeg må spille lange segmenter på nytt på grunn av småfeil, og det er virkelig ikke så gøy å spamme på to knapper for å ta ned fiendene som tåler masse. Samme med andre spill som Bioshock, Half life og GTA som jeg har problemer med å sette meg ned og fullføre. Ser at de er veldig gode, men går lei temmelig fort. Det er onlinespill jeg utvilsomt har brukt mest tid på, og finner mest underholdende og variert. Kanskje fordi det at man spiller mot mennesker som gjør følelsen av å greie noe mye gøyere. Burde jeg gi single-player spill flere sjanser eller bare gi opp? Noen som har noen innspill her som føler det samme? Endret 10. februar 2010 av Cuz Lenke til kommentar
HValder Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Når e slutta å spille Guild Wars hadde eg spilt 4000t, eg runda Mass Effect 2 på 27t, vurderar å spille gjennom ein gong til på høgare vanskeligheitsnivå. I beste fall har nok vanlege single player spel ei levetid på maks 50-60t, spel som Morrowind og GTA ein del meir. Stort sett ser eg på singleplayer spel som ei avveksling frå MMO, men etter at eg begynte med MMO setter eg lista for single player spel betydeleg høgare før eg vil spele dei. Lenke til kommentar
Hakasu Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Hvis du ikke liker å spille singleplayer så bare spill multiplayerspill da vel. Verre er det ikke.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå