Tonelimefizk Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Hallo. =) Jeg skal kjøpe en ny stasjonær PC, som skal koste minst mulig, men likevel være bra nok. Den trenger ikke være fantastisk, men jeg må kunne spille TS3, WoW, CS og evt. andre spill på den uten at den går sakte, og det skal helst gå an å drive på med andre ting (internettlesere, msn, itunes etc) samtidig som jeg spiller (dette er en luksus jeg ikke har med min nåværende data). Jeg har bare tenkt til å kjøpe en ny datamaskin, ikke skjerm/høytalere/mus etc. Forslag? Takk på forskudd! Lenke til kommentar
Robbansvenske Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Ge oss ett pris.. Lenke til kommentar
Tonelimefizk Skrevet 12. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2010 ca 6000 kr? Jeg må innrømme at jeg ikke vet hva datamaskiner koster. Lenke til kommentar
Venesis Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Satt opp et forslag her. Du får skjekke det ut :-) Hendlevogn Komplett.no - 5898 kr Lenke til kommentar
NO_PC Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 kan noen se på denne listen, og så om denne pcen er bra, om den virker. og om det er noe som jeg bør endre på https://prisguiden.no/profil/lister/95227 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå