Breidablik Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 (endret) Hei! I og med at eg postar i denne delen av forumet reknar eg med at det seier seg sjølv - eg ser etter ny mobil, men veit ikkje kva eg skal velge. Nokre kriterier: - Touch (helst berørings-, ikkje trykkskjerm) - Relativt stor skjerm (gjerne 3,5"+) - Wi-fi - "Ok" til "godt" kamera (ikkje veldig viktig) - God musikkavspelar - Støtte for Spotify (eg er litt usikker på akkurat dette, men eg vil gjerne ha mogelegheita ) - Ellers greitt med støtte av applikasjonar - Ekstrating som GPS og anna dill-dall er positivt, men ikkje nødvendig - Helst ikkje aaalt for dyr, men nokre tusen kan eg punge ut (eg ser det litt an etter kvart) Eg har no LG KP500 (aka LG Cookie). Denne vert bytta ut mykje pga mangel på wi-fi, applikasjonsstøtte og rett og slett det at den er treig. Eg har vurdert iPhone og det kan godt hende eg landar på den, men eg veit ikkje om eg er villig til å betale så mykje for ein telefon. Kva meiner du? Endret 10. februar 2010 av Breidablik Lenke til kommentar
Mr Pepe Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 JEg kan annbefale HTC hd2 . Har riktignok hatt den bare i noen timer nå, men har oppdatert til nyeste rom og den er rask ! 1 Ghz og nesten 600 Mb med ram på en mobil ! I love it ! Må bare venne meg til windows mobile , huff Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 12. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2010 (endret) Og den er hakket billigare enn iPhone... Hmm... Skal sjå nærare på den! Edit: Det er forresten berre å komme med fleire forslag Endret 12. februar 2010 av Breidablik Lenke til kommentar
Hoffah Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Det er ikke spotify på den.. Lenke til kommentar
4mbition Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Jeg sverger til iphone da... Er så sinnnnnnnnsykt masse man kan gjøre med den. Om man jailbreaker den self. noe jeg anbefaler alle å gjøre. er på min andre iphone nå. Mista den første, og fikk en ny for ett par uker siden... lenge siden jeg har vært så glad skal jeg si deg Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 12. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2010 Det er ikke spotify på den.. Hmm, synd. HTC HD2 verkar synnssjukt digg i seg sjølv, men eg vil helst ha støtte for Spotify... Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 12. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2010 Etter litt meir lesing og sjekking ser det ut til at eg går for iPhone 3GS 16 GB. Eg får den til litt over 4000,- kroner totalt, så om ingen har eit veldig godt tips blir det den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå