Cowboystrekk Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Hei, har en panasonic 42PX80 og fikk nylig hdmi-tilgang via altibox, men når jeg skrudde på tven før da jeg hadde scart kom jeg rett inn på tv-kanalene, nå må jeg bla gjennom AV-lista hver gang for å finne hdmi. Finnes det en måte å få tven til å starte opp med hdmi? Har fjerna noen valg fra lista, men har pc ofte tilkoblet og en dvd-spiller så må bla meg forbi de hver gang. Lenke til kommentar
norbat Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Hvis du bruker on/off knappen på fjernkontrollen, så burde du komme til siste brukte innstilling. Hvis dette ikke fungerer, så bør du se om det finnes noen innstillinger på tv'n som kan endre default input-kilde. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Det lar seg gjøre med 'hotel mode'. http://www.google.com/search?hl=en&sou...q=panasonic+hot Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Fins det noe tilsvarende for gamle hitachi-er? Går ikke ann å stille default input-kilde, og hdmi er lagt som ext5 + det tar 10-15s å trykke seg gjennom hver ext-kilde Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 11. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2010 Tusen takk for tips, fikk fiksa hotel-mode og nå fungerer ting som de skal! Noen som har tips ift samsung 46A-et eller annet? En kompis med den tven har samme problem, prøvde å søke, men fant ikke noe vettug info. Starter alltid på tv som standard. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå