Tmz Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Er ei jente jeg har møtt et par ganger tidligere med lange mellomrom, så har vist hvem hu er ganske lenge, har ikke pratet noe særlig med henne utover det som er vanlig når man treffer nye folk. Uansett så tok hun kontakt med meg på facebook nå etter at jeg møtte hu igjen i helga. Vi pratet om alt mulig, hun har type, men hun snakket om at forholdet ikke fungerte og at hun muligens ville gjøre det slutt. Hun var den som holdt mest liv i samtalen, jeg bare jattet med som tidsfordriv på en ellers så kjedelig skoledag. Uansett, før hun måtte gå så ga hun meg nr sitt og ba meg sende en melding eller noe. Jeg sendte henne en melding litt seinere og vi tekstet stort sett hele dagen, om alt mulig. Hun sender masse hjerter og slikt men tror ikke hun legger noe særlig i slikt. Hun sender ikke noen konkrete signaler som gjør meg sikker og vi har ikke møttes etter vi tok kontakt på facebook, men jeg lurer på om det kanskje kan være noe i det? For selv så er jeg veldig i tvil, utifra hva jeg skriver så kan hun kanskje virke intressert, men jeg tenker at hun har jo type og er langt utenfor min liga, kaller meg lille venn noen ganger osv, men hva vet vel jeg, det var tross alt hun som tok opp kontakten med meg. Uansett har jeg ei anna ei som jeg vet liker meg, men jeg er litt usikker på om jeg vil noe med hu. Hun er søt og pen, men jeg føler meg ikke tiltrukket av hu, og aner ikke om jeg kommer til å bli det fremover heller. Så litt usikker på om jeg skal satse på hun nye, eventuelt avvente å se hvordan det går med hu og typen, eller holde meg til hun som er safe. Er nesten avhengi av og ha en til enhver tid som er inressert i meg. >.< Lenke til kommentar
noob11 Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Jeg er skeptisk til damer som ordner seg erstatter før de dumper typen. Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 10. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2010 hmm, mulig har ikke tenkt på det. Men utifra hva jeg skjønte var det det at de ikke hadde tillit til hverandre som var det at hun ville gjøre det slutt. Uansett så er jeg ikke ute etter noe seriøst forhold. Blir kanskje den hun trøster seg til jeg da? Lenke til kommentar
Knife Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 (endret) Bare chill out, spill safe og vent om hun dama på facebook gjør det slutt og heller vil være med deg. Ikke lag noe sak ut av det. Endret 10. februar 2010 av Pijus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå