djanrune Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 heisann. Har seg slik at akkurat nå da jeg puster så puster jeg men det føles rett og slett ikke ut så om at jeg puster inn. Og det fører til at jeg blir på en måte litt svimmel. Kan dette ha noe med angst og gjøre? da jeg er plaget med angt, og har hørt at det kan være hyperventilering selv om man ikke altid merker det selv. Noen tips? Lenke til kommentar
Spaycer Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Om du nettopp har prøvd og slutte å røyke. Så er det normalt at du får liksom vanskle for og puste eller om du har røyka ganske masse ein periode.. og dagen etterpå la være Lenke til kommentar
Sigurdl Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Gå til lege er nok det smarteste, kunne høres ut som om du har astma... Lenke til kommentar
EMS15 Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Har det samme selv! Veldig irriterende! Les posten min og sjekk ut linken til lommelegen.no Er det sånn at du føler du bare får fylt 80% av lungene, og ofte må ta ett skikkelig magadrag? Hvis ja, så er det ikke farlig, og vil gå over;) Er forøvrig astmatiker og fast røyker, vil dere si a problemet mitt går vekk hvis jeg tar en røyk? 2 uker siden siste gang jeg røyka:) Er ikke gammel nok, men har fått noen til å kjøpe til meg i morgen. Fryktelig dumt, jeg vet. Men hey! To uker! Holder på å slutte. Vet det var en feil i setningen over, skriver på mobil.. stress å gå tilbake å fikse. Lenke til kommentar
djanrune Skrevet 11. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2010 (endret) er sånn at jeg kan ta ett skikkeli magadrag men får "får lite luft" og kan av og til føles ut så jeg ikke får pustet det ut. det er over nå men har merket det 2 kvelder på rad nå men vist jeg merker det flere ganger da kommer jeg til og ta en tlf til legen og forklare og så får han/hun avgjør om jeg skal komme ned og teste meg får astma eller noe i den dur. Men jeg holder ikke på og slutte og røyke. Men vart derimot bedre vist jeg tok noen drag men kom tilbake etter noen minutt etter røyk :s Kan også fortelle at da dette har pågått så har jeg vært forferdelig trøtt på en rar måte og på en måte litt svimmlete men vet ikke åssen jeg skal forklare det. Men det kan vel være pga pustingen? Endret 11. februar 2010 av djanrune Lenke til kommentar
Spaycer Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Har det samme selv! Veldig irriterende! Les posten min og sjekk ut linken til lommelegen.no Er det sånn at du føler du bare får fylt 80% av lungene, og ofte må ta ett skikkelig magadrag? Hvis ja, så er det ikke farlig, og vil gå over;) Er forøvrig astmatiker og fast røyker, vil dere si a problemet mitt går vekk hvis jeg tar en røyk? 2 uker siden siste gang jeg røyka:) Er ikke gammel nok, men har fått noen til å kjøpe til meg i morgen. Fryktelig dumt, jeg vet. Men hey! To uker! Holder på å slutte. Vet det var en feil i setningen over, skriver på mobil.. stress å gå tilbake å fikse. Eg er sjølv under 18, røyka ein god del. Da eg prøvdee og slutte. Etter noen dager / veker. Fekk eg utruleg vondt i lungene,. Problem med og puste. Etter det har eg kutta ned kraftig med røykinga.. At du prøver og ta en i blandt... For om du røyke veldi masse. Så plutsle bråstopper får du vondt i lungene.. Men det går øve Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå