Læfsa Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Hei, tenkte jeg skulle kjøpe meg en ny pc-skjerm. Skal ha en 24", med HD-oppløsning. Skal også ha mulighet til å spille PS3 på den, og se BluRay-filmer. Er ikke helt sikker på hvilke skjermer som er bra om dagen. Er det noen som anbefaler noen spesielle skjermer? Vil helst ikke bruke mer enn 2500 kroner. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 BenQ G2420HD er den eg har, og er fornøgd med. PS3 og PC funkar flott på den. http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=477710 Den er ofte på tilbod her og der, og kan koste 1500 kr. Lenke til kommentar
Læfsa Skrevet 10. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2010 Har sett litt på den ja, takk. Noen andre anbefalinger, eller andre som er fornøyd med denne skjermen? Lenke til kommentar
Læfsa Skrevet 10. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2010 Tror det blir den ja, takk skal du ha Lenke til kommentar
Teac Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 BenQ er bankers. Har hatt flere av disse. Har vært uheldig engang der jeg fikk en død pixel langs hele skjermen, men sendte inn og fikk ny. Har nå en 24" 2412HD. Veldig fornøyd. Skal kjøpe en til snart. Lenke til kommentar
Læfsa Skrevet 16. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2010 Har fått skjermen min nå, og må si at jeg virkelig er fornøyd! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå