Skorpey Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 (endret) Heisann. Jeg har muntlig prøveeksamen i Medier og innformasjonskunnskap i morgen, og vi blir trekt opp i et av kompetansemålene som vi skal presentere muntlig for læreren. Disse kompetansemålene er; Medieutvikling Mål for opplæringa er at eleven skal kunne · diskutere pressa si rolle i utviklinga av demokratiet i Noreg · drøfte korleis ytringsfridom er ein føresetnad for frie medium og demokrati · gjere greie for sentrale trekk ved mediehistoria i Noreg · gjere greie for hovudtrekk ved norsk mediepolitikk fram til i dag · presentere hovudliner i mediestrukturen i Noreg Det jeg ønsker er at dere hjelper meg i gang, gjerne med stikkord, men aller helst undertitler til kompetansemålene. Som Pressestøtte under pressen sin rolle av utviklingen av demokratiet. Setter pris på all hjelp jeg kan få. Angrer som vanlig på at jeg starter såppas sent med jobbingen. Jeg lærer jo aldri..... Endret 10. februar 2010 av Skorpey Lenke til kommentar
Skorpey Skrevet 10. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2010 Ingen som har dokumenter liggende fra tidligere skoleår? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå