Gå til innhold

[Løst]canon legria hf 200

Anbefalte innlegg

Har et canon legria hf 200 videokamera. Skulle prøve her en dag å spille filmen over på pc men det gikk ikke. Fikk ikke koblet til med usb(usb device-misslykkes) så da satte jeg kortet i minnekortleseren,filmene kom inn men ville ikke spilles av,ble bare svart bakgrunn å ingen film.Noen som har noen forklaring eller råd for hva jeg må gjøre for å få det til.....

Maskinen er

Acer Aspire M5810

Intel Ci3-530,6GB,1000GB,,DVD±RW, W7HP

Håper på litt hjelp her så det snart blir film til besteforeldre av barnbarn

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei! Du trenger rett kodeker for å spille av .mts filer. Installer K-lite codec pack

Jeg siterer videre videohelp.com sitt forum for hvordan du skal gå videre.

1. Begin the install and choose "deselect all"

2. Choose H.264 >> CoreAVC

3. Choose MP1/MP2 >> AC3Filter

4. Choose MPEG Splitter >> Haali (TS)

5. Misselaneous >> Detect Broken Codecs

Open your MTS file using Windows Media Player. If it plays, awesome. If not, reboot and try again.

Husk at for å redigere .mts filer trenger du et videoredigeringsprogram som støtter dette filformatet (feks. Sony vegas 8 og oppover). Hvis du ikke har dette kan du konvertere .mts over til mpeg/avi/wmv med diverse programmer som du sikkert finner på google :) (".mts to .mpeg4",".mts to avi/wmv" etc. Da kan du redigere de i Windows Moviemaker eller hva du enn har.

Håper det hjalp :)

Lenke til kommentar
Hei! Du trenger rett kodeker for å spille av .mts filer. Installer K-lite codec pack

Open your MTS file using Windows Media Player. If it plays, awesome. If not, reboot and try again.

Husk at for å redigere .mts filer trenger du et videoredigeringsprogram som støtter dette filformatet (feks. Sony vegas 8 og oppover). Hvis du ikke har dette kan du konvertere .mts over til mpeg/avi/wmv med diverse programmer som du sikkert finner på google :) (".mts to .mpeg4",".mts to avi/wmv" etc. Da kan du redigere de i Windows Moviemaker eller hva du enn har.

Takker,skal prøve å se om jeg får det til

Lenke til kommentar
  • 8 måneder senere...

Hvordan kan jeg gjøre dette? Jeg får ikke opp de valgene du beskriver?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...