cnf Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Har et canon legria hf 200 videokamera. Skulle prøve her en dag å spille filmen over på pc men det gikk ikke. Fikk ikke koblet til med usb(usb device-misslykkes) så da satte jeg kortet i minnekortleseren,filmene kom inn men ville ikke spilles av,ble bare svart bakgrunn å ingen film.Noen som har noen forklaring eller råd for hva jeg må gjøre for å få det til..... Maskinen er Acer Aspire M5810 Intel Ci3-530,6GB,1000GB,,DVD±RW, W7HP Håper på litt hjelp her så det snart blir film til besteforeldre av barnbarn Lenke til kommentar
pixl Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Hei! Du trenger rett kodeker for å spille av .mts filer. Installer K-lite codec pack Jeg siterer videre videohelp.com sitt forum for hvordan du skal gå videre. 1. Begin the install and choose "deselect all" 2. Choose H.264 >> CoreAVC 3. Choose MP1/MP2 >> AC3Filter 4. Choose MPEG Splitter >> Haali (TS) 5. Misselaneous >> Detect Broken Codecs Open your MTS file using Windows Media Player. If it plays, awesome. If not, reboot and try again. Husk at for å redigere .mts filer trenger du et videoredigeringsprogram som støtter dette filformatet (feks. Sony vegas 8 og oppover). Hvis du ikke har dette kan du konvertere .mts over til mpeg/avi/wmv med diverse programmer som du sikkert finner på google (".mts to .mpeg4",".mts to avi/wmv" etc. Da kan du redigere de i Windows Moviemaker eller hva du enn har. Håper det hjalp Lenke til kommentar
cnf Skrevet 11. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2010 Hei! Du trenger rett kodeker for å spille av .mts filer. Installer K-lite codec pack Jeg siterer videre videohelp.com sitt forum for hvordan du skal gå videre. 1. Begin the install and choose "deselect all" 2. Choose H.264 >> CoreAVC 3. Choose MP1/MP2 >> AC3Filter 4. Choose MPEG Splitter >> Haali (TS) 5. Misselaneous >> Detect Broken Codecs Open your MTS file using Windows Media Player. If it plays, awesome. If not, reboot and try again. Husk at for å redigere .mts filer trenger du et videoredigeringsprogram som støtter dette filformatet (feks. Sony vegas 8 og oppover). Hvis du ikke har dette kan du konvertere .mts over til mpeg/avi/wmv med diverse programmer som du sikkert finner på google (".mts to .mpeg4",".mts to avi/wmv" etc. Da kan du redigere de i Windows Moviemaker eller hva du enn har. Håper det hjalp Takker,skal prøve å se om jeg får det til Lenke til kommentar
bama85 Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Hei! Du trenger rett kodeker for å spille av .mts filer. Installer K-lite codec pack Jeg siterer videre videohelp.com sitt forum for hvordan du skal gå videre. 1. Begin the install and choose "deselect all" 2. Choose H.264 >> CoreAVC 3. Choose MP1/MP2 >> AC3Filter 4. Choose MPEG Splitter >> Haali (TS) 5. Misselaneous >> Detect Broken Codecs Open your MTS file using Windows Media Player. If it plays, awesome. If not, reboot and try again. Husk at for å redigere .mts filer trenger du et videoredigeringsprogram som støtter dette filformatet (feks. Sony vegas 8 og oppover). Hvis du ikke har dette kan du konvertere .mts over til mpeg/avi/wmv med diverse programmer som du sikkert finner på google (".mts to .mpeg4",".mts to avi/wmv" etc. Da kan du redigere de i Windows Moviemaker eller hva du enn har. Håper det hjalp Hvordan kan jeg gjøre dette? Jeg får ikke opp de valgene du beskriver? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå