Lightboy Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Hei,jeg har et problem jeg har slitt med en god stund nå(ca et halvt år).Problemet er at pcn min er noen ganger så utrolig treg eller at spill plutselig stopper helt opp(fryser for en kort stund) for så å virke i gjenn.Når jeg starter pcn om morgenen må jeg alltid restarte den med en gang ellers blir hele pcn ubeskrivleig treg noe som jeg ikke kan fatte hva er.Farcry 2 pleide å gå uten noe problem på max før og jeg har langt over annbefalte krav,men nå går det ikke ann å spille uten at det går super tregt(veldig lav fps)uansett hvilken oppølsning og instilninger så det blir bare mer merkelig for meg.Jeg prøvde å slå av overklokkinga men resultatet forblir det samme.la med noen bilder av bios oppsettet mitt bildet 1 bilde 2 bilde 3 bilde 4 håper at det finnes noe håp/løsninger på dette.Mine pc:intel core 2 duo e8400,gtx280,4gb corsair 1066mhz,750gb samsung,chieftec 1200 psu,windows 7 ultimate 64 bit. Lenke til kommentar
Mashaiasu Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Har du sjekket dataen din for virus? Lenke til kommentar
Lightboy Skrevet 11. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2010 jeg har scanet for virus og adaware, og jeg har ingen så det kan ikke være det helller. Lenke til kommentar
Lommebok Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 (endret) jeg hadde noe samme problem bare på Oblivion. Jeg kjørte det på fult på alt, men plutselig en dag så begynte det og lagge og jeg skjønte ingenting, men jeg prøvde og skru ned instillingene på grafikk-kortet og ikke i spillet og vips jeg kjørte Oblivion på fult. PS: Jeg hadde ikke tuklet med instillingene på grafikk-kortet før. Men ellers når det gjelder at pcen din er treg så kan det være så mangt, ser at RAM'en din ikke har veldig rask hastighet. Men tror ikke det er noe med det. Prøv diskopprydning, tøm papirkurv. Avinstaler program du ikke har brukt får. Håper du får noen bedre svar en mine Endret 11. februar 2010 av GeneN Lenke til kommentar
Lightboy Skrevet 1. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2010 jeg har kjørt utallige defrags,diskoppryddinger et men problemet vedvarer,faktisk så virker den gammle pcn bedre en den nye noe som ikke er særlig artig.Begynner å lure på om overklokkinga har gjordt ødlagdt noe,som en ser på bildet har jeg satt prosessoren på 445x9/4ghz. Lenke til kommentar
Lightboy Skrevet 2. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2010 hehe fant ut av feilen.Når jeg skulle rense pcn for støv og olje vifta fant jeg ut at den ene minnebrikken satt helt løst,så systemet har sannsynligvis kjørt på bare 2gb i stedet for 4gb. Lenke til kommentar
Lange Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Skal ikke gjøre PCn ubeskrivelig treg det da men. Lenke til kommentar
S-Immy Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Virker merkelig d da, at fc2 ikke kjørte greit med 2gb ram. Lenke til kommentar
marbek Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 hehe fant ut av feilen.Når jeg skulle rense pcn for støv og olje vifta fant jeg ut at den ene minnebrikken satt helt løst,så systemet har sannsynligvis kjørt på bare 2gb i stedet for 4gb. Når du skulle renske den for støv ja, hehe, vil tru det er pga varme at maskinen din har vært treg Du sier at du måtte restarte maskinen om morgenen, dette kan være pga at den blir veldig varm under oppstart? Jeg er ingen ekspert og sier ikke at jeg har rett, men jeg jobber som systemansvarlig lærling på en skole og det er utrolig hvor mye støv gjør Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå