Bone Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Heisann! Lager et nytt emne jeg, siden jeg ikke får til å søke på dette forumet.. Jeg har lyst på et TV-kort.. fra den digitale boksen jeg har, så går den inn i TV-en via HDMI, vet ikke helt om det finnes noen andre muligheter.. ? Fra uttaket i veggen og til boksen, så brukes det vanlig coax(?)-kabel.. Kikket litt på Komplett.no, men der var det så mye å velge mellom.. skjønte ikke så mye: DVB-C/S/T, osv, osv.. Hva skal jeg ha? Hva trenger jeg? Hva er forskjellen? Noen anbefalinger..? Takk, takk Lenke til kommentar
Bone Skrevet 11. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2010 (endret) Ingen anbefalinger? Trenger dere noe flere opplysninger? Hva da, i så fall? Endret 11. februar 2010 av Bone Lenke til kommentar
Suliat Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Hvis det er kabeltv fra canal digital du har så trenger du et DVB-C (Cable) kort. Ellers så betyr DVB-S (satelitt) og DVB-T (bakkenett). Lenke til kommentar
Bone Skrevet 11. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2010 Ah, takk, takk! Hva slags kort trenger jeg da? Hva er egentlig forskjellen på de forskjellige? Eller hva er det man "ser etter" på slike kort? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå