MrAvionics Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Hei. Solgt en gjenstand VIA QXL.no. Fikk en mail fra QXL.no som lyder slik: Hei Arne Du har solgt 2 av 101 gjenstander. Følgende betingelser er avtalt på auksjonen: Bluetooth dongle 2.0 USB. Gratis frakt. Gjenstandsnr: XXX Referansenr: ingen Antall besøk: XX Total sum: XXX NOK Antall: X Bruker ID: XXX Navn: XXX XXX Adresse: XXX , XXXX XXX , XXX Første telefonnummer XXXXXXXX Andre telefonnummer: XXXXXXXX E-postadresse [email protected] Promotering på din auksjon: Fetskriftpakken: XXX Den gule pakken: XXX Auksjonen øverst på listesidene: XXX Profilert på hovedkategorisidens galleri: XXX Forsidepakken: XXX Har du lagt merke til at du kan markedsføre dine QXL auksjoner på ulike nettsteder bare ved å trykke på en lenke? Men det står ikke noe om hvilken betalingsmåte kjøper brukte... Jeg hat trykket inn at jeg godtar forskudd og PayEx betalingsgaranti. Fikk ikke noen annen mail eller noe sånt. Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 11. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2010 Mulig feilpostet? Lenke til kommentar
MirusMentis Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Vet ikke hvordan dette er nå, men for en liten stund siden var det slik at etter endt auksjon får kjøper og selger automatisk en mail med hverandres kontakt info. Dere må så bli enige om betalingsmåte. Er nok feilpostet, for jeg ser ikke hva dette har med økonomi å gjøre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå