Gå til innhold

Walktrough av spill - hva vil folk se?


Anbefalte innlegg

Min youtube konto

 

Jeg har som en slags hobby å spille spill og spille det inn. Jeg gjorde dette med MW2 og hver eneste video er sett alt fra 100 ganger til 7000.

 

Senere har jeg begynt med flere spill, men nå får jeg bare omtrent 10 views per video..

Dette gjelder eldre og nyere spill.

 

Hva vil folk se? Lite engasjerende å bruke masse tid på det om ingen vil se..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vet ikke om Bad Company 2 har SP, men om det har kan du jo lage walktrough av den!

 

Men en walktrough pleier å inneholde en forteller som forteller hva han gjør, og i skyespill er det egentlig lite å hjelpe folk med!

 

Lag en gameplay video av la oss si hele SP til BC2 med muntlige (engelsk) kommentarer underveis, gjerne med litt humor.

Lenke til kommentar

Piracy fnnally pays off.

 

Skal prøve å få gjort nye spill asap. Så lenge jeg liker dem, burde det gå bra.

 

Må bare fikse render-problem.. tar 1,5 timer per 10min klipp med MPEG-4.

 

Men så lenge jeg laster opp på skolen og fikser det burde det gå fort.

 

Holder på med Half-Life 2 og skal se om jeg prøver med på stalker shadow of chernobul senere om ikke masse annet blir mer interessant.

Lenke til kommentar

Prøvde å se The Saboteur, men fikk feilmelding?

 

 

"The Saboteur (Pt.1) [HD][X360]"

You must be logged in to view this video.

The following content has been identified by the YouTube community as being potentially offensive or inappropriate. Viewer discretion is advised. Please confirm that you wish to view this video.

This video or group may contain content that is inappropriate for some users, as flagged by YouTube's user community. Please confirm that you wish to view this video.

This video is unavailable.

This featured video is available for rental by clicking here.

This video contains content from IMG Media UK, who has blocked it in your country on copyright grounds."

 

 

Så det ser ut som om de som om det er noen som ikke er så glad i at du legger dem ut..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...