Zeorsd Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 (endret) Kjapt spørsmål: Er det noen grunn til å ikke kjøpe XFX Radeon 5870 XT heller enn XFX Radeon 5870 (ikke xt)? For meg ser det ut som Xt er bedre, litt høyere klokket etc, er det noe jeg ikke har fått med meg? Endret 11. februar 2010 av Heavenly Lenke til kommentar
AndyBroke Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Akkurat nå er xt billigere enn ikke xt hos komplett, så da er vel valget ganske enkelt Har selv bestilt xt, og gleder meg veldig til å teste det sammen med et gts250 som physx kort Lenke til kommentar
d4fF Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Kjapt spørsmål: Er det noen grunn til å ikke kjøpe XFX Radeon 5870 XT heller enn XFX Radeon 5870 (ikke xt)? For meg ser det ut som Xt er bedre, litt høyere klokket etc, er det noe jeg ikke har fått med meg? å klokke opp til 865 gjør du jo glatt selv i ccc. ser ikke ut som det er noe annet som er forskjellig her. i følge bildet i annonsen ser det ut som det er stock kjøler på det kortet. så da kan man liksågodt kjøpe et standardkort. men hvis man for eksempel skaffer seg "vapor-x" versjonen til sapphire får man i tillegg til overclock også en bedre (og mer stillegående) vifte. Lenke til kommentar
Zeorsd Skrevet 11. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2010 Ok godt å vite. Ja, ser at det ikke er vits å kjøpe xt versjonen pga at den er xt, men når den først er billigere en standard og det ikke er noen ulemper (skal jo være et bedre kort) så blir ikke valget vanskelig. Takk for svar begge to. Lenke til kommentar
d4fF Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 åja.. hehe.. leste ikke det at den var billigere da kan du vel trygt kjøpe den ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå