Bjarnemann Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Slik jeg ser det er det to betydninger av søt; Enten guttevennen som er snill og søt og grei, men aldri kan bli noe mer enn venn. Eller som når feks Charlie i Two and a Half Men blir kalt søt. Lenke til kommentar
Leus Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Dama mi sier jeg er søt, så det er nok flere måter å tolke det på ja. Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Kom jo ikke noe lenger med denne tråden ,alle har delte meninger jo Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Hater å bli kallt søt! Det er valper og jenter som er søte! Gutter skal være kjekk! Det som bør anses som possitivt! 1 Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Jeg liker ikke ordet "kjekk". Vet ikke hvorfor. Men jeg bruker "søt" veldig ofte. Om veldig mye. Og i veldig mange forskjellige betydninger. Så jeg vil i hvert fall påstå at du aldri vil finne en fasit på hva noen mener med "søt". Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Søt = Aaaaw, du er drithyggelig, grei og generelt noe å samle på, den jenta som blir sammen med deg må være den lykkeligste i hele verden. Jeg har ikke lyst på min definisjon av lykke, så jeg blir sammen med ett rasshøl isteden. I alle fall slik jeg har opplevd det. 3 Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Jeg hadde ikke hatt noe imot å hatt en søt kjæreste. Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Gratulere, du er damene sine nye homsekompis. 2 Lenke til kommentar
Gjest søtboy Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Gratulere, du er damene sine nye homsekompis. uff da, men jeg er jo ikke homofil Lenke til kommentar
Tom&Jerry Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Slapp av. Søt er jo slettes ikke negativt. Mange som aldri hører noe, så jeg synes du skal se på det som en bonus. Bedre at de kaller deg søt en stygg f.eks? Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Det kommer heilt an på grunnen til at dei seier det. Kva du gjor som var søtt for eks. Og korleis dei seier det. Det er ikkje nødvendigvis det at du passer berre som ein venn som tidlegare amatørmessig kommentert i tråden. Søt er eit ganske uskyldig ord og ein lettare kommentar å komme med enn f.eks pen, nydelig eller kjekk Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Vell, isåfall er jeg stygg. Blitt kalt søt, men aldri kjekk eller noe. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Søt = Aaaaw, du er drithyggelig, grei og generelt noe å samle på, den jenta som blir sammen med deg må være den lykkeligste i hele verden. Jeg har ikke lyst på min definisjon av lykke, så jeg blir sammen med ett rasshøl isteden. Det er SÅ sant! Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Post bilde av deg selv da, så skal jeg si om du er søt, pen eller hunk SØT for meg er en ung gutt, som ikke er driiitKJEKK ved første øyekast. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Er du bare søt, eller er du hot, sexy og deilig også? Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Det er nesten blitt en klisjè at gutter er negative til ordet søt, mens jenter mener det positivt. Tro det eller ei, men det er veldig vanlig at jenter kan få sommerfugler i magen av søte gutter. Søte gutter kan sjarmere, bedåre og tvinne en jente rundt lillefingeren, om han er flink. Noen faller for muskelmenn med svære kjever og blodårer som tyter, mens andre tiltrekkes mer av en litt mykere type. Og nei, med det mener jeg ikke feminine gutter, selv om det selvsagt også er toppen av lykke for noen. Poenget er at "søt" langt ifra er så negativt som gutter ser ut til å tro. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Søt = Aaaaw, du er drithyggelig, grei og generelt noe å samle på, den jenta som blir sammen med deg må være den lykkeligste i hele verden. Jeg har ikke lyst på min definisjon av lykke, så jeg blir sammen med ett rasshøl isteden. Det er SÅ sant! Og så surver jeg om han til deg når det ikke går som jeg håper Lenke til kommentar
Nyskjerrigperen Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Alle dere legger så mye i det!! det betyr forskjellige ting til forskjellige personer. Som med mange andre ord, så er definisjonen på søt så uendelig mangt. Lenke til kommentar
Sapientia Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Søt er vel også et ord jenter finner lettere å si til deg enn for eksempel "du er kjekk", "du er hot" el. ? : ) Ellers har det kommet uendelig mange forslag til hva det betyr, så dere får fundere selv over hva det betyr i din situasjon. Lenke til kommentar
Gjest søtboy Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Post bilde av deg selv da, så skal jeg si om du er søt, pen eller hunk SØT for meg er en ung gutt, som ikke er driiitKJEKK ved første øyekast. kjenner en del folk på forumet så står over (: "Er du bare søt, eller er du hot, sexy og deilig også?" la oss si, 90% søt og 10% kjekk er det jeg har fått av kommentarer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg