Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

jentenes definisjon av ordet "søt" ?

Gjest søtboy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Søt = Aaaaw, du er drithyggelig, grei og generelt noe å samle på, den jenta som blir sammen med deg må være den lykkeligste i hele verden. Jeg har ikke lyst på min definisjon av lykke, så jeg blir sammen med ett rasshøl isteden.

I alle fall slik jeg har opplevd det.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Det kommer heilt an på grunnen til at dei seier det. Kva du gjor som var søtt for eks. Og korleis dei seier det. Det er ikkje nødvendigvis det at du passer berre som ein venn som tidlegare amatørmessig kommentert i tråden. Søt er eit ganske uskyldig ord og ein lettare kommentar å komme med enn f.eks pen, nydelig eller kjekk

Lenke til kommentar

Det er nesten blitt en klisjè at gutter er negative til ordet søt, mens jenter mener det positivt. Tro det eller ei, men det er veldig vanlig at jenter kan få sommerfugler i magen av søte gutter. Søte gutter kan sjarmere, bedåre og tvinne en jente rundt lillefingeren, om han er flink.

Noen faller for muskelmenn med svære kjever og blodårer som tyter, mens andre tiltrekkes mer av en litt mykere type. Og nei, med det mener jeg ikke feminine gutter, selv om det selvsagt også er toppen av lykke for noen.

Poenget er at "søt" langt ifra er så negativt som gutter ser ut til å tro.

Lenke til kommentar
Søt = Aaaaw, du er drithyggelig, grei og generelt noe å samle på, den jenta som blir sammen med deg må være den lykkeligste i hele verden. Jeg har ikke lyst på min definisjon av lykke, så jeg blir sammen med ett rasshøl isteden.

Det er SÅ sant!

Og så surver jeg om han til deg når det ikke går som jeg håper :p

Lenke til kommentar
Gjest søtboy
Post bilde av deg selv da, så skal jeg si om du er søt, pen eller hunk :p

SØT for meg er en ung gutt, som ikke er driiitKJEKK ved første øyekast.

kjenner en del folk på forumet så står over (:

"Er du bare søt, eller er du hot, sexy og deilig også?"

la oss si, 90% søt og 10% kjekk er det jeg har fått av kommentarer :p

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...