Christian86 Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Kronemessig er det "bagatellmessig", men ser man på prosenten så blir jo dette en kostnadsøkning på 70-85% med en merkostnad på 5-600.. En annen sak er jo at tingen er brukt, skal vedkommende da få en ny tilsvarendes ting tilbake? Det vil jeg personlig påstå er urimelig. Selger hefter slik sindres sa med erstatningsansvar ved kontraktsbrudd. Men jeg forstår ikke - dette er en reklamasjon, selvfølgelig er varen brukt, hvordan skulle en ellers funnet mangelen? Jeg forstår ikke hva ved omlevering du mener er urimelig egentlig - er det urimelig at en dårlig vare som ikke kan fikses skal byttes med en ny en? Lenke til kommentar
Steamy Skrevet 12. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2010 ser at dem har http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=386813 Trur den vil gjøre så og si samme nytte som den tagan psu`en. Er så lei av vente for å få satt sammen pc`en så jeg sender en mail og spørr om jeg kan få den + gratis frakt. De kan vel ikke nekte meg i å få den?:O Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Nei, det er jo samme sum som opprinnelig. Bare sende mail at du aksepterer den som omlevering. Frakt er selvfølgelig gratis. Lenke til kommentar
Steamy Skrevet 12. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2010 Vet dere om komplett svarer på mail på lørdager? Hvis jeg venter helt til mandag, så kan det jo hende jeg ikke får den psu`en alikevel, siden det er på superweekend. Vet aldri om kundebehandleren vil gi meg den psuen når den kommer til standar pris igjen på mandag... Lenke til kommentar
Robbansvenske Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 sikker på att Steamys forslag till PSU og gratis frakt hade varit noe Komplett.no kunnat gå med på.. Lenke til kommentar
Komplett-Marius Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Hei trådstarter! Kan du sende meg en privat melding med ditt kundenummer/fullt navn, så skal jeg se om jeg kan få fortgang på dette (hvis det ikke allerede er løst) :-) Marius Lenke til kommentar
Steamy Skrevet 17. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2010 Hei trådstarter! Kan du sende meg en privat melding med ditt kundenummer/fullt navn, så skal jeg se om jeg kan få fortgang på dette (hvis det ikke allerede er løst) :-) Marius Det hadde vært fint:) , for det ser ikke ut som min gamle kundebehandler vil svare meg lenger... Takk! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Det hadde vært fint:) , for det ser ikke ut som min gamle kundebehandler vil svare meg lenger... Takk! Virkelig? Det er for amatørmessig, her må Marius ta affære. Lenke til kommentar
Steamy Skrevet 17. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2010 Det hadde vært fint:) , for det ser ikke ut som min gamle kundebehandler vil svare meg lenger... Takk! Virkelig? Det er for amatørmessig, her må Marius ta affære. Det kan jo være at kundebehandleren min har for mye å gjøre og ikke har fått tid til å svare. Men ja...synes det er litt for dålig selv =/ Lenke til kommentar
Steamy Skrevet 20. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2010 Ja da ser det faktisk ut som det ordner seg til slutt! Fikk en mail av komplett igår ( ikke av kundebehandleren ) og sa at de sender meg en ny PSU som er tilsvarende den gamle. http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=497255 Dette kan jeg vel takke Komplett-Marius for, så tusen takk for at du tokk deg tid til å se på saken:) selvom det egentlig ikke skal være helt nødvendig at jeg må lage et innlegg på et forum for at ting skal skje... Men nå er jeg iallefall fornøyd:) Skal bli herlig å få testa den nye pc`en snart! Enderlig!!! Må bare få takke alle som har hjulpet meg med råd og tips gjennom denne saken. Takk skal dere ha! Mvh Steamy Lenke til kommentar
Robbansvenske Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Komplett er noe av de beste på service syns jag, rekomenderer det till de flest jag kjenner, untatt HP laptop kjøp da HP själv styrer garanti etc. og det bjuder på krangel.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå