Nilzor Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Hei! Jeg er utvikler på Windows Mobile plattformen og ønsker lodde stemningen rundt tilgjengelige applikasjoner. Er det noe type programmer dere savner som dere hverken finner på Marketplace eller via andre kanaler? Kan godt være programmer som finnes til andre plattformer (iPhone / Android). Jeg har akkurat sluppet v1.1 av mitt første program (Stork Twitter-klient) og lurer på hva mitt neste prosjekt skal være, så jeg tar gjerne imot forslag. Jeg legger ikke skjul på at jeg trenger gode ideer for å selge bedre og tjene penger, men det kan jo komme dere (vi) brukere til gode også Dersom noen har noen veldig gode ideer som resulterer i et produkt kan det jo også tenkes at det vanker en liten belønning. Lenke til kommentar
antigoogle Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 (endret) hei det er et spill som android og iphone har, papijump det er et spil der du styrer en rød bll som hopper oppover på platformer og går til sidene ved hjelp av g-sensoren. det er et gøyt spill!!! og så har du denne fyren https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1202296(klarte ikke å lage en link på min hd2) som trengte et speedometer Endret 10. februar 2010 av antigoogle Lenke til kommentar
spezzy93 Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 OpnMarket er et annet alternativ istede for Michrosoft MArketplace da. det ligger flere tusen apps på OpnMarket, det er XDA-developers som har laga det i think.. Lenke til kommentar
Nilzor Skrevet 11. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2010 antigoogle: Ja jeg så den tråden om den speedometeret. Var jo en artig idé og den får gå inn i vurderingsboksen min. Hadde hjulpet litt om jeg hadde hatt bil for å få testet det, men Når det gjelder spill er ikke det min sterke side, men det her var jo ikke sinnsykt avansert. Kan jo vurderes det og, men en kopi her bør vel kamufleres litt så jeg ikke blir saksøkt for ripoff ...vet ikke helt hvor terskelen der ligger - ser nok av spill som stjeler ideer fra hverandre. spezzy94: Jeg er klar over OpnMarket. Men jeg regner med det fortsatt finnes programmer folk savner som hverken finnes på Marketplace eller OpnMarket. Jeg kommer til å siktet meg inn på Marketplace fordi jeg har lyst å få litt (småpenger) igjen for arbeidet. Allikevel glad for at tilbudet finnes - jeg har jo telefon selv og henter gjerne ned gratisprogrammer Lenke til kommentar
frowen Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Jeg drømmer om en god IRC-client Lenke til kommentar
Nilzor Skrevet 11. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2010 Jeg drømmer om en god IRC-client Oi dette trigget meg og - jeg er jo en gammel IRC'er :-) En kjapp googling ga meg dette: wmirc. Prøvd det? Lenke til kommentar
Mr. P Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Lag en facebook app som er bedre enn den offisielle (skal ikke mye til). Lenke til kommentar
frowen Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 (endret) Jeg drømmer om en god IRC-client Oi dette trigget meg og - jeg er jo en gammel IRC'er :-) En kjapp googling ga meg dette: wmirc. Prøvd det? Nei, har ikke prøvd den, men kan ikke akkurat si at screens'a var overbevisende! Alle som har sett IRC med nbs-script vet hva jeg tenker Skulle mer enn gjerne lagd selv hadde jeg hatt noe som helst peiling edit: Denne snuste jeg på.. Endret 12. februar 2010 av frow Lenke til kommentar
Nilzor Skrevet 12. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2010 Nei, har ikke prøvd den, men kan ikke akkurat si at screens'a var overbevisende! Alle som har sett IRC med nbs-script vet hva jeg tenker Skulle mer enn gjerne lagd selv hadde jeg hatt noe som helst peiling edit: Denne snuste jeg på.. Jeg kjenner ikke til nbs. Er det dette du snakker om? Så.. det er først og fremst designet du har å utsette på det som finnes i dag? (Og det er enig i) Lenke til kommentar
akfossan Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Hei. jeg har brukt Nokia N95 8 BG i noen år, men godt over til Htc Hd2 er vedig fornøyd, men en apps jeg brukte mye var Nokia Sports Tracker se lenke http://sportstracker.nokia.com/nts/main/index.do et veldig nyttig program når man er ute å trener etc. Yr.no sin app til Iphone er veldig bra hilsen Arnt Lenke til kommentar
Nilzor Skrevet 12. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2010 Lag en facebook app som er bedre enn den offisielle (skal ikke mye til). Jeg har bare såvidt brukt den som følger med men kan ikke si jeg fant noen umiddelbare store svakheter. Hva er det du synes er de største svakhetene med den offisielle? Lenke til kommentar
Nilzor Skrevet 12. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2010 Hei.jeg har brukt Nokia N95 8 BG i noen år, men godt over til Htc Hd2 er vedig fornøyd, men en apps jeg brukte mye var Nokia Sports Tracker se lenke http://sportstracker.nokia.com/nts/main/index.do et veldig nyttig program når man er ute å trener etc. Yr.no sin app til Iphone er veldig bra hilsen Arnt På OpnMarket finner du faktisk en sånn Sports Tracker greie. Har ikke testet den, men det anbefaler jeg du gjør! Yr er sikkert bra, men (uten å ha sjekket) jeg vil anta at de ikke har noen programmeringsgrensesnitt som gjør at jeg kan få tak i dataene deres. Lenke til kommentar
akfossan Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Hei. Er det helt ok å laste dette ned, hvis programmet gjør skade hva da? Det er ikke WM godkjent eller? Mvh Arnt Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 http://www.grocerygadgets.com/ Lenke til kommentar
Nilzor Skrevet 12. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2010 (endret) Hei. Er det helt ok å laste dette ned, hvis programmet gjør skade hva da? Det er ikke WM godkjent eller? Mvh Arnt Det er ikke MARKETPLACE-godkjent (sannsynligvis fordi det aldri har vært sendt inn til godkjenning). Det betyr ikke at du bryter noen lisenser. Det er like mye på eget ansvar som det er på eget ansvar å hente ned og laste ned et tredjepartsprogram til din Windows-PC. Så på dette området er faktisk Microsoft mer åpen enn Apple. Dette konkretet programmet er lastet ned og testet av tusenvis av brukere så du kan nok være trygg. Endret 12. februar 2010 av Nilzor Lenke til kommentar
akfossan Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Hei. Takk for svaret Mvh Arnt Lenke til kommentar
antigoogle Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 hei:) Har forslagene mine komt noe lengre en forslag eller er det bare noen forslag enda. Lenke til kommentar
Nilzor Skrevet 16. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2010 hei:) Har forslagene mine komt noe lengre en forslag eller er det bare noen forslag enda. Det du linket til om det speedometeret var noe jeg forsøkte meg fram på litt. Det er var litt morsomt å jobbe med G-sensoren, men jeg har foreløpig ikke klart å få den nøyaktigheten som trengs for å måle hastighet pålitelig. Usikker på om jeg fortsetter på dette prosjektet eller ikke. Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Finnes det et pakkesporings program? ala delivery på iPhone Alt fra posten til DHL Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå