NatroN Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Hei! Har søkt og sett igjenom alt som er her, men finner ikke noe som passer! En kamerat av meg skal ha anlegg i Mondeoen sin, MK2 tror jeg! En GHIA! Han skal ha basser og forsterker baki, og bytte begge elementene i dørene forran. Vi slet som pokker med å få disse av og knakk flere av de plastholderne... Får den på igjen, så er ikke noe problem, men en fasit på hvordan disse taes av hadde vært supert! I tilleg slet vi med å få kabelen gjennom torpedoveggen! Fant ut at noen hadde fått den igjennom med speedometeret, men det var dødfødt. Andre mente man måtte gå over hjulbue, fjerne innerskjerm og trekke der, men dette virker undøvendig tungvindt! Siste tipset, som alltid var, å borre! Da alt virket håpløst var det jo selvfølgelig bare et sted å gå Proffe folka på Diskisjon! Håper noen kan hjelpe oss litt her, da jeg har brukt en del timer på googling og graving! NatroN Lenke til kommentar
NatroN Skrevet 13. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2010 Vet ikke om det er lov, men... BUMP! Trenger fortsatt hjelp om noen kan! Lenke til kommentar
Ole3 Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Så langt jeg vet så er hjulbue eller borring alternativene dere har. Ole Lenke til kommentar
Techpoint Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 jeg hadde valgt borring når det gjelder å komme til høyttalerene fremme så må hele dørsiden av altså, ikke bare grillen.. Er 2 skruer inni dørhåndtaket på innsiden, og noen foran og bak og under dørsiden. Samt en skrue inni døråpneren Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå