Gå til innhold

Spørsmål til medisinstudenter

Myo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skal jeg telle sekunder?

Det har du vel strengt tatt ikke tid til?

Sorry hvis den var stygg :(

Om emnet har jeg lite å bidra med! Jeg liker ikke konspirering!

Kan gjøre unntak.

Jeg ser ingen konspirering. Hvor kjøpte du brillene? Sorry hvis den var stygg. :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Du svarer som du har vett til netroM. Du burde roet deg litt ned og satt deg litt bedre inn i ting. I tillegg burde du også vist respekt for de pasientgruppene som har hatt livreddende hjelp fra andre metoder enn de konvensjonelle.
Jeg har full respekt for pasienter, kvakksalvere som skal sko seg på andres sykdom derimot...

Du derimot er bare et tapt sjel, som med 33,3% sannsynlighet selv en dag sitter der med giftvenflon i armen eller brystet.
Fint at du ikke tar opp plass i helsekøen da..

J

eg har ikke like mye tid som deg til overs til å kaste bort på å akkedere på diskusjondottno, så det kan ta litt tid før jeg evt. svarer på innsigelser.
Så at du heller anser å bruke tiden til til å komme med persontrakassering enn å svare på kritiske spørsmål vedrørende dine påstander..

ironisk ikke sant..

Er dette for at du heller like å slenge dritt enn å begrunne dine påstander, vel jeg ser et mønster fra tidligere innlegg.

Men det burde ikke være noe problem med tanke på mengden stoff du burde sette deg inn i før du åpnet munnen igjen. Men du klarer vel kun det siste kjenner jeg deg rett. Skal jeg telle sekunder?
Noe som understreker at du har INGENTING å komme med i debatten, og du mener jeg må lese mere. Fint, det er greit, og slettes ikke vanskelig. Jeg gjør det faktisk hele tiden, hadde du gjort det samme ville du kanskje greid å svare for deg..

Trur du skal ta deg en trur på biblioteket å lese litt hva det vil si å dokumentere virkning/bivirkning av medisin. Tatt i betraktning din manglende evne til dette så er det ikke noe poeng å telle sekunder. Det er bedre med år..

Endret av netroM
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...