Martin HaTh Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Var usikker på om jeg skulle plassere denne i mus, tastatur osv. kategorien, men tok den her. Mitt Razer Carcharias ble på mystisk vis ødelagt (micen funker ikke, og får bare lyd på den ene siden), så jeg trengte jeg kunne trenge et nytt. Krav er: Mic Helst 5.1 prisklasse rundt 1000 Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Jeg bestilte meg et Logitech G-35. Komplett selger et som demovare: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=485973 Ikke demo: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=435893 Har ikke fått testet det ennå så jeg kan ikke fortelle mine meninger men broren min som besitter en pakke med 2stk G35 har testet sitt og han elsker det. Støykanselering, 5.1, USB og tre programmerbare taster på siden er elsk, samt at mic slår seg av når du vipper den opp. Det er veldig få surroundheadset på markedet og dette er sansynligvis det beste du kan få for øyeblikket. Så dersom du ikke har problemer med å sitte med en legokloss på hodet så burde du nok sette det på lista over aktuelle headset. Lenke til kommentar
M@rt/n Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Men maskinen din støtter jo ikke 5.1!! Men uansett er Roccat Kave det gunstigste for oss;) anternativ er jo G35, der er det 7.1, men det tåler vist ingenting...koster det samme. Men du som kun har stereo bør egentlig kjøpe et av de senheiser headsettene! er vist utrolig bra! Lenke til kommentar
christhenoob Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 (endret) Kan skrive under på at Sennheiser pc 350 er et BRA headsett!! Man gjør ikke feil ved å kjøpe det. Kvalitet og komfort er to stoore stikkord. Jeg har kjøpt et G35 en gang, og likte ikke passformen rundt hodet, eller rundt ørene i det hele tatt (Selfølgelig, dette er personlig mening). Logitechs headsett gav en litt billig følelse, og lyden virket isolert og liksom dempet, allerede når jeg fikk den i ørene. Kjøpte senere Sennheiser pc 350, og har brukt det siden. Endret 24. februar 2010 av christhenoob Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå