oPRE Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Hvis du har plass kan du installere eleminatoren i vannkokeren slik at du kan kjøre strømmen igjennom denne. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Hvis du har plass kan du installere eleminatoren i vannkokeren slik at du kan kjøre strømmen igjennom denne. Da burde man ha batteriet i også, for det blir veldig lett å komme borti slik at pc'en mister strømmen. Lenke til kommentar
BAT Skrevet 2. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2010 Hva er målene på det HK fra Asus-PC'en du obduserte? Jeg fikk inn en defekt Hiper PSU her om dagen, dvs. bytta den ut på en PC som ikke funka, og den er av den typen krommet og med et deksel som er preforert med små hull. Ser egentlig ganske stilig ut. Fikk tankene til å surre litt og lurer på om det er mulig å stappe inn en liten PC i den Grunnmålene er H x B er 15 x 15 cm, og høyden er 5,5 cm med vifte i topplokket eller 8 cm. uten. Lurer på om det ville være mulig å stappe inn en sånn i den. Ellers skulle det i verste fall være mulig å putte inn et Via Nano-ITX HK på 12 x 12 cm. da. Er på jobbreise men skal sjekke når jeg er kommet meg hjem på fredag ettermiddag. Lenke til kommentar
oPRE Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 (endret) Hvis du har plass kan du installere eleminatoren i vannkokeren slik at du kan kjøre strømmen igjennom denne. Da burde man ha batteriet i også, for det blir veldig lett å komme borti slik at pc'en mister strømmen. Tenkte litt på det, og kom frem til at det vil være lurt og skru den fast så man slipper og miste strømmen hvis man kommer borti den. Varmen som genereres av eliminatoren er et annet problem. Hadde vært fett hvis du hadde fått fikset slik at startbryteren til pcen ble vannkokerknappen(eller hva det nå kalles). Endret 2. desember 2010 av oPRE Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Jeg venter forsatt. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Tenkte litt på det, og kom frem til at det vil være lurt og skru den fast så man slipper og miste strømmen hvis man kommer borti den. Varmen som genereres av eliminatoren er et annet problem. Hadde vært fett hvis du hadde fått fikset slik at startbryteren til pcen ble vannkokerknappen(eller hva det nå kalles). Kunne blitt bra, bare sette en fjær på bryteren slik at den vipper tilbake selv om det ikke koker Lenke til kommentar
BAT Skrevet 3. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2010 Hva er målene på det HK fra Asus-PC'en du obduserte? Jeg fikk inn en defekt Hiper PSU her om dagen, dvs. bytta den ut på en PC som ikke funka, og den er av den typen krommet og med et deksel som er preforert med små hull. Ser egentlig ganske stilig ut. Fikk tankene til å surre litt og lurer på om det er mulig å stappe inn en liten PC i den Grunnmålene er H x B er 15 x 15 cm, og høyden er 5,5 cm med vifte i topplokket eller 8 cm. uten. Lurer på om det ville være mulig å stappe inn en sånn i den. Ellers skulle det i verste fall være mulig å putte inn et Via Nano-ITX HK på 12 x 12 cm. da. Er på jobbreise men skal sjekke når jeg er kommet meg hjem på fredag ettermiddag. Selve kortet med prosessoren er på 13X15 cm. I tillegg så er de andre små modulene som du ser på bildene i post 6 Lenke til kommentar
BAT Skrevet 25. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2011 Driver å pusler litt men det går sakte fremover. Lenke til kommentar
BAT Skrevet 6. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2011 Ny oppdatering endelig på plass. Det går ikke fort men det går fremover, Den finner du her. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 nice Lykke til med batteriet. Lag deg et skjema over hvor ledningene skal kobles. Har selv brent meg på å koble sammen igjen feil på slike batterier, endte heldigvis ikke med noen brann her da.. Lenke til kommentar
BAT Skrevet 6. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2011 Takk for tipset. Det kan nok være lurt ja. Har jo ikke lyst til å sette kåken i lys lue. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 hehe. Kipkay på youtube byttet bare batteriene, og han lagde også et skjema Kan linke til den videoen om du ønsker. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Endelig litt aktivitet. Har ventet en stund på dette prosjektet. Tror epoxy burde funke bra for å holde fast I/O portene. Om mulig burde du lage en slags ramme som alle komponentene er skrudd fast i slik at du bare kan dra all hw opp samtidig uten noen problemer. Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Om du får plass kan du ha led lys i litermålet på siden. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Hadde vært kult om den indikerte mengde plass igjen på harddisk eller noe sliktm Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Hadde vært kult om den indikerte mengde plass igjen på harddisk eller noe sliktm Eller hvor mye prossseoren jobber, lissom 50% = en halv liter. Lenke til kommentar
BAT Skrevet 6. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2011 hehe. Kipkay på youtube byttet bare batteriene, og han lagde også et skjema Kan linke til den videoen om du ønsker. Gjerne det Litermålet er bare ei plastkule i en beholder som trenger vann for å vise nivå. Kan sikkert få lys der men hvordan den skal løfte seg ift noe er nok en større utfordring. Men hadde jo vært morsomt hvis det lot seg gjøre. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Monter en lysdiode i bunnen av røret og ett i topp Kan komme med link imorgen, da ipoden ikke liker nettsider.. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Mener det er denne Crazyjoey mener Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå