BAT Skrevet 18. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2010 Det som ikke går med makt og vaselin går med mer makt og slegge. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 (endret) Lykke til! Endret 18. juli 2010 av Meh. Lenke til kommentar
janpetter1994 Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 Ser tøft ut, gleder meg til resultatet:D Lenke til kommentar
GreenRay Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 En etterlengtet update, dette ser bra ut Gleder meg virkelig til å se resultatet Lykke til! Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Lenge til neste update ? Virker som et tøft prosjekt, men får virkelig den pcen plass i vannkokeren ? Lenke til kommentar
BAT Skrevet 14. august 2010 Forfatter Del Skrevet 14. august 2010 Blir nok ennå et par uker. Driver å snekrer på en garasje parallelt som stjeler litt kveldstid. Alt skal gå nedi, ihvertfall de delene jeg trenger Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Stilig prosjekt, og genialt at vannkokeren var laget av Antec Har litt lyst å lage et lignende prosjekt, en kjøkkenpc i en cornflakes eske. Det er jo heller ikke så vannskelig Lenke til kommentar
BAT Skrevet 1. september 2010 Forfatter Del Skrevet 1. september 2010 Litt flaks må man ha:D Eneste som er synd er at det tar litt tid for min del å få prosjektet ferdig, men det kommer seg med museskritt av gangen. En cornflakes eske kan bli veldig moro, må kanskje være forsiktig med varme komponenter i den. Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Litt flaks må man ha:D Eneste som er synd er at det tar litt tid for min del å få prosjektet ferdig, men det kommer seg med museskritt av gangen. En cornflakes eske kan bli veldig moro, må kanskje være forsiktig med varme komponenter i den. En brennende cornflakes eske som kabinett hadde ikke vært like morro Du må passe på at ingen besøkende hos deg tar vannkokeren og fyller den med vann da Det hadde blitt ekte vannkjøling 3 Lenke til kommentar
BAT Skrevet 1. september 2010 Forfatter Del Skrevet 1. september 2010 Da blir det spektakulær vannkjøling Enda godt at jeg har kjøpt en ny sånn at jeg slipper sånne morsomme episoder. Lenke til kommentar
janpetter1994 Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Lenge til update? Kribler etter å få se resultatet, og hvordan du har løst de forskjellige problemene. Lenke til kommentar
BAT Skrevet 2. september 2010 Forfatter Del Skrevet 2. september 2010 Egentlig ikke før om 1-2 uker men vi får se på lørdag. Fruen skal på jentekveld og kanskje jeg får tid til å pusle litt med ting Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 kanskje jeg får tid til å pusle litt med ting Håper det! Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 STILIG en update nå? Lenke til kommentar
janpetter1994 Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Update snart kansjee?????? GLEDER MEEEG Lenke til kommentar
BAT Skrevet 19. november 2010 Forfatter Del Skrevet 19. november 2010 Her har det vært masse stillstand desverre. Har ingen fritid for tiden til å leke meg med prosjektet. Håper det skal snu snart men..... Lenke til kommentar
oPRE Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Bra du ikke bygger noe enda mer omfattende, ellers ville du aldri blitt ferdig Gleder meg til neste update;) Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Dæsken! rått prosjekt! Men synes litt synd på den minipc'n.. Å kjøpe en ny en og bare demontere den.. Men jaja, det går jo til en fin sak tilslutt Blir spennende, skal følge med Lenke til kommentar
janingar Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Hva er målene på det HK fra Asus-PC'en du obduserte? Jeg fikk inn en defekt Hiper PSU her om dagen, dvs. bytta den ut på en PC som ikke funka, og den er av den typen krommet og med et deksel som er preforert med små hull. Ser egentlig ganske stilig ut. Fikk tankene til å surre litt og lurer på om det er mulig å stappe inn en liten PC i den Grunnmålene er H x B er 15 x 15 cm, og høyden er 5,5 cm med vifte i topplokket eller 8 cm. uten. Lurer på om det ville være mulig å stappe inn en sånn i den. Ellers skulle det i verste fall være mulig å putte inn et Via Nano-ITX HK på 12 x 12 cm. da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå