Gjest LtotheOVE Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Jeg holder på med en gutt, vi kjenner hvrandre ikke så godt, men vi snakker en del på msn sammen. Til helga skal vi først spise hjemme hos han før vi kanskje skal ta en tur på en fest hos en venninne av meg! Jeg gleder meg egentlig kjempe mye, men problemet mitt er det at jeg er litt sjenert til vanlig, og jeg blir enda mer sjenert med han i nærheten, spess når jeg liker han! Har dere noen tips og ideer til hva jeg kan gjøre med det? Det blir så flaut hvis det blir sånne stille pinlige stunder! Også vil jeg veldig gjerne kysse/kline med han i edru tilstand? hvordan gå frem? Jeg er 16, og han er 17btw=P Lenke til kommentar
LilleLol Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Det er vel lurt å følge de vanlige flørtetriksa og eskalere. Hvis du ikke veit om han liker deg ville jeg ikke satsa på å kline med ham i edru tilstand. Det er i så fall en bonus, ikke noe du kan forvente. Det jeg råder deg til å gjøre: Blikkontakt er første steg. Så begynner du å lene deg litt mot ham når du snakker med ham, kanskje tar litt "tilfeldig" på ham. Så sier du noe som får oppmerksomheten hans og lar han forstå at du liker ham, som for eksempel: "Jeg liker øynene dine". Da ser ham inn i dine øyne. Så bøyer du deg framover og et kyss blir naturlig. Så kommer klininga Lenke til kommentar
p0pc0rn Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Viktige ting som blir nevnt her. Øyekontakt og kropskontakt. Litt sånn tilfeldige berøringer Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Det eneste du skal gjøre er å tørre å ta sjangsen. Det er ikke noe som er mer tiltrekkende enn ei jente som faktisk tør å ta litt initiativ. Som de andre her nevner så er øyekontakt og kroppskontakt alfa-omega. Det viktigste er at du tør! Lenke til kommentar
Gjest LtotheOVE Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Det eneste du skal gjøre er å tørre å ta sjangsen. Det er ikke noe som er mer tiltrekkende enn ei jente som faktisk tør å ta litt initiativ. Som de andre her nevner så er øyekontakt og kroppskontakt alfa-omega. Det viktigste er at du tør! Jeg vet ikke om jeg tør, for jeg vil helst at han skal ta initiativet, men hvis ingen av oss ta initiativer så blir det kanskje aldri noe. Så da må jo nesten jeg gjør det:P Takk for tips, men noen flere? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå