KataMaren Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Vi overser dem så alt for lett, men småspillene er større enn vi tror. Les mer Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Har aldri tenkt på hvor mange som spiller farmville men 75Mill som spiller det samme er jo bare SYKT! WOW blir jo bare som dtøv i fårhånd:S Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Jeg synes ikke det er så rart. Alle kan spille slike småspill, og de mange spill kan spilles når som helst, (nesten) hvor som helst. Hvor mange har ikke prøvd å legge kabal i windows? Lenke til kommentar
TMB Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 (endret) Har aldri tenkt på hvor mange som spiller farmville men 75Mill som spiller det samme er jo bare SYKT! WOW blir jo bare som dtøv i fårhånd:S Er jo mange spill som har fler spillere enn WoW da. MapleStory har rundt 100 mill på verdensbasis. MapleStory has a combined total of well over 100 million subscriber/user accounts in all of its versions. MapleStory North America (Global), for players mainly in North America and outside of East Asia, Southeast Asia and Europe, has over 10 million players. Endret 10. februar 2010 av timb Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Bejeweled vekker autisten i meg. Lenke til kommentar
Ziltoid Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Hvordan kan et spill ikke være et spill? Lenke til kommentar
Nexx Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 småspill koster som oftest ikke noe, setter ikke krav til noe ekstra enn det du alerede har, er lette å plukke opp... så hvorfor det er populært er vell ikke et spørsmål engang. har ingen forhold til småspill, og la det forbli slik og nei, mor har nokk aldri rørt noen av disse, som artikelen antyder Lenke til kommentar
Acurus Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Spilte Farmville litt hver dag for en stund siden. Men etter et par uker, så var det dødt for meg. Endeløs kjedelig grinding, med stor favorisering av de som betaler for småting. Men småspill generellt er artig det Lenke til kommentar
kilik Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Hvorfor er det ingen spillsider som anmelder slike spill når de er så enormt populært? Skulle gjerne visst om Farmville og Mafia Wars er noe særlig... Har sett en del iPhone-anmeldelser, men det er som om Facebook og diverse flashsiter ikke eksisterer for spillmedia. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Vel, en del av de som spiller facebookspill som jeg kjenner kaller seg "gamere". Har ikke akkurat hørt dem kalle seg det, men facebookstatuser som "vi gamer" og "er på lan" har jeg lagt merke til Gjelder stort sett bare jenter. Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Hmm, eg lurer på kva som er verdas mest spelte dataspel. Er det Windows Kabal? Eller kanskje Minesveiper? Lenke til kommentar
Crazymech Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Så skal vel dere være cutting edge: "Ny stilling på spillverket søkes: Småspill anmelder!" på forsiden om et par dager kanskje? Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Spilte Farmville litt hver dag for en stund siden. Men etter et par uker, så var det dødt for meg.Endeløs kjedelig grinding, med stor favorisering av de som betaler for småting. Men småspill generellt er artig det Det er vel derfor dem kaller det farming? On Topic: Foreldra mine spiller ikke sånne spill, de er for opptatte til det , men jeg har fått dem til å spille litt Wii da . Lenke til kommentar
designer0 Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Hvorfor er det ingen spillsider som anmelder slike spill når de er så enormt populært? Skulle gjerne visst om Farmville og Mafia Wars er noe særlig... Har sett en del iPhone-anmeldelser, men det er som om Facebook og diverse flashsiter ikke eksisterer for spillmedia. www.jayisgames.com gjør en god jobb med å anmelde flash-spill Lenke til kommentar
mandela Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 tetris & arkanoid ftw! http://en.wikipedia.org/wiki/Arkanoid http://en.wikipedia.org/wiki/Tetris In January 2010, it was announced that Tetris has sold more than 100 million copies for cell phones alone since 2005. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 kan jo i grunnen ikke sammenligne småe gratis spill du kan spille nesten hvor som helst, med F2P MMOs og P2P MMOs skal vedde på at WoW hadde hatt mange millioner mer hvis det hadde vært gratis Mapples ville hatt mange millioner mindre hvis du hadde måttet betalt for det Lenke til kommentar
TMB Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Det er ikke så gratis som du tror De aller aller fleste kjøper in-game cash (NX Cash) som Nexon tjener sykt fett på Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 det er fortsatt gratis så lenge du ikke blir tvunget til å kjøpe noe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg