Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Hvilken linje har du søkt til neste år, og hvorfor?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har også søkt vg1 studiespesialisering som første linje med Foss i Oslo som førstevalg på skole. :) Jeg gjorde det for jeg ville holde de fleste mulighetene åpne og de fleste jeg kjenner velger den linjen.

Endret av Sappa
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354

Søker Studiespesialisering (VG1) til høsten, med T-matte på Nadderud VGS

Hvorfor; jeg vil holde alle muligheter åpne, dessuten er det ingen andre studieprogram som frister.

Lenke til kommentar
Hmm, er det bare meg eller er diskusjon.no veldig realfag-basert? Mange som studerer realfag både på vgs og ved høgskoler og universiteter har jeg fått inntrykk av. :)

Sant det du sier. Ser realfag hvert eneste innlegg, og studiespesialisering med realfag ftw! Vel, jeg har gått yrkesfagretning, og vurderer å søke meg på allmenn påbygg til høsten. ;)

Lenke til kommentar

Mitt siste år på VGS, aner ikke hvilke universitet/høgskole jeg skal søke på eller i hvilke land, er ganske vanskelig å velge når det er så mange valg, men lener litt mot astrofysikk :D

Fant også ut at i England kan man ta doktor grad på 2 år kortere enn hva man må ha i norge om man får gode nok karakterer på bachelor studium, men UK er ca. 100K pr. år å studere (bare for å ta selve studie, uten kostnader til bolig osv.), i norge er det gratis og man får lønning under doktorgraden :D :D :D

viva la norwegian :fun:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...