Roger865 Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Tenkte jeg kunne lage en tråd om dette for å se hva andre søker. Søkte selv vg1 studiespesialisering. Lenke til kommentar
Sappa Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 (endret) Har også søkt vg1 studiespesialisering som første linje med Foss i Oslo som førstevalg på skole. Jeg gjorde det for jeg ville holde de fleste mulighetene åpne og de fleste jeg kjenner velger den linjen. Endret 10. februar 2010 av Sappa Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Søkte studiespesialisering jeg også, da jeg ikke har peiling på hva jeg vil jobbe med Lenke til kommentar
Frank James Lampard jr. Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 VG3 stusp. skal ta Master Of Technology i University of Brunel i London. Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 (endret) 1. VG3 - Automatiseringsfag - Horten VGS 2. VG3 - Automatiseringsfag - Sandefjord VGS Går videre fra VG2 - Automasjon, VG1 - Elektro GK. Håper på og ende i lære på plattform etter VG3, få fagbrev og kaste meg på fagskole/høyskole for og ta Ingeniør utdanning. Endret 10. februar 2010 av Captn Jack Yarr'ow ! Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 VG2 studiespesialisering realfag, fordi det er det jeg har lyst til å bedrive tiden på skolen med. Lenke til kommentar
-Perry- Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Søkte TIP i Porsgrunn, fordi jeg er usikker på hva jeg vil bli, og på TIP har du mange muligheter uten alt for bra karakterer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354 Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Søker Studiespesialisering (VG1) til høsten, med T-matte på Nadderud VGS Hvorfor; jeg vil holde alle muligheter åpne, dessuten er det ingen andre studieprogram som frister. Lenke til kommentar
magneman Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Har søkt studiespesialisering VG3. Lenke til kommentar
Roger865 Skrevet 10. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2010 Jeg glemte å skrive hvorfor jeg søkte studiespesialisering. søkte der fordi jeg vil bli ingeniør og jobbe med energi, syns det virker interessant. Lenke til kommentar
magneman Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Hmm, er det bare meg eller er diskusjon.no veldig realfag-basert? Mange som studerer realfag både på vgs og ved høgskoler og universiteter har jeg fått inntrykk av. Lenke til kommentar
DJ-Stigma Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Hmm, er det bare meg eller er diskusjon.no veldig realfag-basert? Mange som studerer realfag både på vgs og ved høgskoler og universiteter har jeg fått inntrykk av. Sant det du sier. Ser realfag hvert eneste innlegg, og studiespesialisering med realfag ftw! Vel, jeg har gått yrkesfagretning, og vurderer å søke meg på allmenn påbygg til høsten. Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Mitt siste år på VGS, aner ikke hvilke universitet/høgskole jeg skal søke på eller i hvilke land, er ganske vanskelig å velge når det er så mange valg, men lener litt mot astrofysikk Fant også ut at i England kan man ta doktor grad på 2 år kortere enn hva man må ha i norge om man får gode nok karakterer på bachelor studium, men UK er ca. 100K pr. år å studere (bare for å ta selve studie, uten kostnader til bolig osv.), i norge er det gratis og man får lønning under doktorgraden :D viva la norwegian Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå