KHET Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Hei Har spilt MW2 på XBOX leeenge, men aldri kommet inn på "dust" brettet... Er dette kun for PS3, eller er det noe annet som gjør at jeg aldri har spilt denne mappen? Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Rust du tenker på? Det kommer veldig sjeldent og kun i free for all såvidt jeg har merket (dette er jeg ikke sikker på). Spilte det senest igår på xbox. Tror du kan velge det dersom du setter opp en privat match, du kan jo gå inn der og se på det bare for å kikke. Ellers er det bare å være tålmodig. Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Har bare spilt denne banen på Free For All. Siden banen er så liten er det egentlig ganske gøy, men runden er over ganske fort. Lenke til kommentar
Ljóseind Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Har spilt på Rust tre ganger i Team Deathmatch og en del ganger på FFA. Det går nok an. Lenke til kommentar
Pop-fiske Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Har spelt der opp imot 10 gangar. Der eit par er TDM, litt fleire på FFA og ein bugga på Ground War! Det var fett!! Lenke til kommentar
JanFr Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Du kan også få det på "Mosh Pit" Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Den banen kommer altfor sjeldent synes jeg Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Du kan også få det på "Mosh Pit" Mosh Pit er jo en blanding av alle game modes... vil derfor tro at Rust kun er tilgjengelig i FFA og TD. Lenke til kommentar
Tommsern92 Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Jeg har spilt Rust i Hardcore ricochet, hq pro Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Uff, Rust i Hardcore HQ må være så intenst kjedelig. HQ er hvertfall dørgende kjedelig på Shipment (COD4's tilsvarende map). Shipment er eneste map jeg så langt har sett at det har gått til Time Expired på HQ på. Lenke til kommentar
CraCx Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 jeg spiller hardcore HQ på rust nå !!! Lenke til kommentar
Helnes Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Jeg har spilt Ground war på rust 2 ganger :cool: Men ja, Rust kommer veldig sjeldet og hvis du spiller lite FFA så er det ikke så rart at du ikke har spilt der enda Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå