Gå til innhold

[PS3][FIFA10] FIFA SuperCup XIII


steen_jadd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Her merket jeg at jeg ikke har spilt nok FIFA; synd egentlig siden jeg spilte så mange kamper for å komme meg her også spiller ingenting etter det før semi-finalen, kom litt kjapt på nå som kampene ble tatt uten noen oppvarmingskamp, det må jeg si.

 

Tapte førstekampen 2-0 til Kriss, slapp inn 1-0 ut av ignenting og kollapset litt i to sekunder og slapp inn 2-0 uheldigvis. Etter det hadde jeg et par sjanser, også fikk rødt kort på høyrebacken. Etter det trengte jeg litt flaks, også står jeg alene med Zlatan som bommer uten noe slags press og skyter rett i tverleggeren, utrolig, tror det var undersiden også. Herregud. Også etter det har jeg egentlig alt av spillet selv med 10, og scorer ikke på et par mini-sjanser. Ganske jævlig uheldig som taper den kampen med to mål.

 

Andrekampen, 3-1 til meg, fy faen. Scorer først tidlig, også tror jeg 2-0 kommer lett nå men jeg bommer på den letteste sjansen EVER med Iniesta på begynnelsen, som skyter utnefor løpende inn fra sånn 5 m med R1 plassering, helt utrolig. Også bommer jeg 1v1 med Zlatan her også, nesten på samme måte bare at han skyter faen meg midt på mål og keeperen redder den. Helt utrolig, burde vunnet denne kampen med flere mål enn 3 kanskje. Også gir jeg vekk et 1-1 mål, sentrer tilbake hvor han står bak og scorer med Eto'o igjen og avslutter kampen. Det var altså første sjansen hans, og det var ikke en sjanse "lagd" heller. Helt villt, trodde fy faen, ute med så utrolig uflaks. Men jeg scorer 2-1 med en gang, og 3-1 snart. Etter det dominerer jeg (fortsetter å dominere) før jeg er litt nervøs på slutten og slipper Eto'o alene hvor Kriss har andre sjansen i hele kampen, men bommer heldigvis for meg.

 

Da ble det 3. kamp, 3-2 til meg. Scorer tidlig, dominerer og scorer igjen (ganske sykt mål). Har egentlig utrolig mye av ballen her og jeg kunne nok ha scoret 3-0 og 4-0 tidlig i denne omgangen men etter jeg ikke tar de sjansene helt chiller jeg fram til pausen egentlig. Kriss starter 2. omgangen som forventet med mye press og angrep, bommer på en ganske god sjanse før jeg putter 3-0 og prøver å safe inn kampen til slutten. Kriss scorer 3-1 på et fint frispark og 3-2 litt etterpå på Eto'o chip. Heldigvis klarer jeg vinne kampen 3-2 og er videre. FJU.

 

Takk for kampene, god innsats. :)

 

Lærte ihvertfall noe, aldri spill Cup-kamper som første kampene av dagen.

Endret av tc47
Lenke til kommentar

1. kamp

 

Kriss 2 - 0 tc

 

Følte jeg vant fortjent her.

 

2. kamp Krss 1 - 3 tc

 

Fy faen!!!! Du spilte best denne kampen, men jeg er så jævlig sint på meg sjøl no! Kommer aleine med Eto'o i det 90min, også klarer kødden å skyte utenfor på 100% sjanse!

 

3. kamp

 

Kriss 2 - 3 tc

 

Drittkamp av meg, jeg roter så sykt i forsvar, prøver å sentre meg ut hver eneste gang. funket dårlig, i tilleg ødelegger R2 knappen min mye. Den er ødelagt, så spillerene mine bare løper når jeg ikke skal, den knappen er sykt følsom.

 

Du scorer først, og går opp til 3-0 etterhvert, tenkte kampen var tapt da, men fikk 2 kjappe mål på 5min, men klarte aldri å få det siste målet.

 

Bra spilt og takk for kampene!

Lenke til kommentar

Du taler sannheten, bare at jeg hadde fortjent 2-1 i første kampen hvis du husker sjansen jeg hadde osv og at jeg hadde en del småmuligheter mot slutten selv med 10 osv. Jeg vet du kunne avgjort med Eto'o der i andrekampen, men selv det ene målet du scorte i den andre kampen var bare fordi jeg sentret bakover til din ledige Eto'o og jeg fortjente å vinne den kampen med 3+ mål egentlig.

 

Ang. 3. kampen, det er sant at du spilte litt merkelig i forsvar og gjorde det lett for meg, synd om det er pga. en R2 knapp. :S Må nok kjøpe ny kontroll da. Synd hvis det hadde mye å si egentlig.

 

Men takk for kampene ja.

Lenke til kommentar

Husker sjansen din i første kampen. Smilte faktisk jævlig når du bommet :p

Det røde kortet ditt var taktisk klokt, jeg ville kommet skrått inn og puttet med R1 + O :whistle:

 

Ja, den knappen er kjip, men den er ikke grunnen til at jeg taper. Har faktisk en kontroll til, men der er L2 knappen focket, så der begynner spillerne alltid å føre ballen tett intill seg -.-

Lenke til kommentar

Finalen i B-Sluttspillet blir spilt av RuFu87 og Hamit. Dere står fritt til å spille den så snart dere har tid :)

 

I den andre finalen spiller tc mot vinneren av Nextlivee og Norsk. Jeg minner om at fristen går ut i morgen. Hvordan gikk det med tilkoblingsproblemene deres? Prøvde dere igjen senere?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...