Gå til innhold

[PS3][FIFA10] FIFA SuperCup XIII


steen_jadd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Weee, da er vi i gang, ser for meg en morsom turnering. Kriss og Sindre er jo definitivt blant de mer underholdende toppspillerne på forumet og det er flott å ha de i gruppen min, tøff motstand, men jeg er sikker på at det blir gøy. De andre har jeg aldri møtt, men Hewitt er jo en aktiv bruker i Liverpool-delen av forumet, og bør absolutt vise seg frem. Hamit bruker Chelsea som antageligvis er det laget jeg liker minst å spille mot, men jeg satser på å gå videre denne gangen og da kvitter jeg meg med juniorfeilene og regner med å havne i topp tre sammen med Sindre og Kriss.

 

Ser for meg at jeg kan spille et par kamper utover kvelden, kan sikkert spille et par i 20.00 tiden iallefall og muligens etter midnatt hvis noen skulle ønske det. Sindre, regner med at vi to kan spille i kveld? Jeg vil helst få spilt mot deg og Kriss rimelig kjapt så jeg kan se hvor mange poeng jeg må sanke for å komme videre.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Lett^^

Latias 1-2 Danielzu.

 

Var jaggu ikke vanskelig å lese Latias sin nettetaktikk gitt. ''La oss sentre til åpen mann i hvert eneste angrep'' filosofi er så morsomt.

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Vil det si at gruppe A får 6 poeng?

 

Og hva skjer med uavgjortkamper? Det blir 1poeng, vi snakker ikke ekstraomganger(utenom finaler)

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Aunron vant første kamp 5-1. Du fortjente seieren, men vil påstå at resultatet lyver litt. Vet ikke hvordan spillet fløt for deg, men det var et sinsykt lagg i andre halvdel av første omgang for meg. Var surt at jeg i den perioden slapp inn hele fire mål!

 

I den andre kampen følte jeg at jeg han med til tider i første omgang. Skal sies at spillet mitt var preget at lite kreativitet og upresist spill. Jeg skapte dermed utrloig lite. Når du da setter inn tre på mål 10 min mister jeg litt motet. I andre omgang hever jeg spillet mitt og scorer et mål. Jeg føler at jeg i den perioden virkelig fører spillet. Det er derfor surt å slippe inn et mål fra deg mens jeg styrer :p Du vant til slutt en fortjent 4-1 seier. Takk for kampene :) Jeg ble forøvrig imponert over hvordan du klarer å score fra utrolig spiss vinkel opptil flere ganger :)

Lenke til kommentar
Lett^^

Latias 1-2 Danielzu.

 

Var jaggu ikke vanskelig å lese Latias sin nettetaktikk gitt. ''La oss sentre til åpen mann i hvert eneste angrep'' filosofi er så morsomt.

FU! Hva er vitsen i å takle når jeg skal putte det avgjørende målet? Husk at du er uten Skrtel i neste kamp! Bittert å slippe inn mål på overtid da. :wallbash:

 

Rematch?

Lenke til kommentar

aunmar 5-1 steen_jadd

aunmar 4-1 steen_jadd

 

Er nærmest litt sjokkert etter resultatene. Husker relativt jevne kamper mot deg før. Tror nok disse kampene var en dose flaks og veldig god uttelling fra min side. Var selv redd for å være litt rusten etter å ikke ha spilt FIFA siden søndag. Vanligvis er det helt umulig å spille "seriøst" etter en såpass pause.

 

Takk for kampene!

 

Jeg er vel klar når som helst for dere i gruppe C.

Lenke til kommentar
De andre har jeg aldri møtt, men Hewitt er jo en aktiv bruker i Liverpool-delen av forumet, og bør absolutt vise seg frem.

Haha, ta det med ro, jeg sucker i FIFA. Synes det er gøy å spille, og spiller en del, men har aldri trent meg skikkelig opp til å spille fantastisk så er ikke noe god. I den gruppa her hvor jeg forstår at de fleste er veldig gode, regner jeg med få poeng, men blir gøy å prøve!

 

Jeg kan for øvrig spille i stort sett hele kveld, gruppe B. Er småsyk så har ikke stort annet å gjøre i kveld. :p Bare add lleyhewitt på PSN så godtar jeg straks jeg er inne/ser det.

Lenke til kommentar
De andre har jeg aldri møtt, men Hewitt er jo en aktiv bruker i Liverpool-delen av forumet, og bør absolutt vise seg frem.

Haha, ta det med ro, jeg sucker i FIFA. Synes det er gøy å spille, og spiller en del, men har aldri trent meg skikkelig opp til å spille fantastisk så er ikke noe god. I den gruppa her hvor jeg forstår at de fleste er veldig gode, regner jeg med få poeng, men blir gøy å prøve!

 

Jeg kan for øvrig spille i stort sett hele kveld, gruppe B. Er småsyk så har ikke stort annet å gjøre i kveld. :p Bare add lleyhewitt på PSN så godtar jeg straks jeg er inne/ser det.

Du er lagt til;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...