Gå til innhold

[PS3][FIFA10] FIFA SuperCup XIII


steen_jadd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

A2?

 

Ser ikke bra ut dette steeen...

Slik situasjonen er nå vil jeg la tabellen stå slik den er når jeg skal avgjøre hvem som går videre. Jeg synes det er fair med tanke på antall kamper spilt og poeng sanket på de to beste spillerne. Eneste måten å endre dette på er å spille kamper.

Lenke til kommentar

Neida... Jeg bare ville påpeke hvor vanskelig det var å få kontakt med han.

Når han ikke har spilt en eneste kamp eller prøvd å ta kontakt sier det seg selv hvor problemet ligger. Det at Grandiosa ikke er aktiv vil ikke gå ut over noen andre enn han selv. Ellers har fox trukket seg fra turneringen. Det vil si at dere i gruppe A-2 er fire stykker igjen. Dere har frem til midnatt til å spille de resterende kampene. Jeg kommer til å la tabellen stå slik den allerede gjør hvis det ikke blir spilt noen flere kamper. Det at fox har trukket seg innebærer at PSV mister sine poeng ettersom fox' kamper strykes. Det er ikke mange kamper som gjenstår i den gruppen. Sindre har fortsatt en sjanse til å nå semifinale hvis han slår PSV i sine to resterende kamper med god margin. PSV på sin side må ta minst 10 poeng på sine fire kamper mot w3eser og Sindre for å gå videre. W3eser er som eneste spiller i gruppe A-2 sikret avansement, og vinner mest sansynlig sin gruppe. Dvs. at w3eser mest sannsynlig møter Norsk i den ene semifinalen. Tc47 kan, som vinner av A-1, i teorien møte enten Kriss, Sindre eller PSV.

Endret av steen_jadd
Lenke til kommentar

PSV er nesten aldri innom her :( De få gangene han har vært det så har han ikke svart.

Er klar over at PSV sjelden er innom og til tider er vanskelig å få tak i. Dessverre ser dette ut til å gå ut over deg denne gangen. Det er egentlig lite jeg kan gjøre ettersom du heller ikke har vært like aktiv i mellomspillet som du har vært i tidligere cuper. Jeg synes aktiviteten generelt har vært lav i denne cupen. Derfor velger jeg å la tabellene stå slik de er når tidsfristen går ut. Jeg synes jevnt over at antall kamper spilt for de fleste brukerne reflekterer hvor aktive de har vært.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...