steen_jadd Skrevet 18. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2010 Null vits å spille siste kampen mot Aunmar, sant Steen? Nei, den har ingen betydning for utfallet i gruppen. Lenke til kommentar
nextlivee Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 A2? Ser ikke bra ut dette steeen... Lenke til kommentar
Bosch Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Har sett flere i gruppe A2 innlogget på PSN, men ingen som gidder å ta kontakt med hverandre? Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 18. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2010 A2? Ser ikke bra ut dette steeen... Slik situasjonen er nå vil jeg la tabellen stå slik den er når jeg skal avgjøre hvem som går videre. Jeg synes det er fair med tanke på antall kamper spilt og poeng sanket på de to beste spillerne. Eneste måten å endre dette på er å spille kamper. Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Grandiosa har vært borte hele tiden. Fox har ikke vært her inne så mye, men skal innrømme at jeg ikke gadd å kontakte han. Lenke til kommentar
Bosch Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Jeg har sett grandiosa litt hver dag på PSN... Hmm, snodig.. Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Sist han var på forumet var 28 februar sist jeg sjekket profilen hans. Lenke til kommentar
Bosch Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Men nå snakket ikke jeg om sist gang han var på forumet Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Neida... Jeg bare ville påpeke hvor vanskelig det var å få kontakt med han. Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 19. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2010 (endret) Neida... Jeg bare ville påpeke hvor vanskelig det var å få kontakt med han. Når han ikke har spilt en eneste kamp eller prøvd å ta kontakt sier det seg selv hvor problemet ligger. Det at Grandiosa ikke er aktiv vil ikke gå ut over noen andre enn han selv. Ellers har fox trukket seg fra turneringen. Det vil si at dere i gruppe A-2 er fire stykker igjen. Dere har frem til midnatt til å spille de resterende kampene. Jeg kommer til å la tabellen stå slik den allerede gjør hvis det ikke blir spilt noen flere kamper. Det at fox har trukket seg innebærer at PSV mister sine poeng ettersom fox' kamper strykes. Det er ikke mange kamper som gjenstår i den gruppen. Sindre har fortsatt en sjanse til å nå semifinale hvis han slår PSV i sine to resterende kamper med god margin. PSV på sin side må ta minst 10 poeng på sine fire kamper mot w3eser og Sindre for å gå videre. W3eser er som eneste spiller i gruppe A-2 sikret avansement, og vinner mest sansynlig sin gruppe. Dvs. at w3eser mest sannsynlig møter Norsk i den ene semifinalen. Tc47 kan, som vinner av A-1, i teorien møte enten Kriss, Sindre eller PSV. Endret 19. mars 2010 av steen_jadd Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Noen fra B2 her`? Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Noen fra B2 her`? Har vært her et par uker nå. Skal spise nå, men kan spille etterpå. Sikkert rundt ni tida? Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Da vil jeg bare spørre: PSV er du klar i morgen? Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Fristen går vel så vidt jeg vet ut i kveld. Eller? Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 19. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2010 Da vil jeg bare spørre: PSV er du klar i morgen? Det stemmer det aunmar sier, fristen går ut i kveld. Noe jeg forøvrig har minnet om i flere dager, senest i dag Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 PSV er nesten aldri innom her De få gangene han har vært det så har han ikke svart. Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 19. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2010 PSV er nesten aldri innom her De få gangene han har vært det så har han ikke svart. Er klar over at PSV sjelden er innom og til tider er vanskelig å få tak i. Dessverre ser dette ut til å gå ut over deg denne gangen. Det er egentlig lite jeg kan gjøre ettersom du heller ikke har vært like aktiv i mellomspillet som du har vært i tidligere cuper. Jeg synes aktiviteten generelt har vært lav i denne cupen. Derfor velger jeg å la tabellene stå slik de er når tidsfristen går ut. Jeg synes jevnt over at antall kamper spilt for de fleste brukerne reflekterer hvor aktive de har vært. Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 19. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2010 (endret) *Dobbelpost* Endret 19. mars 2010 av steen_jadd Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 (endret) Fornøyd med å gå videre, selvom det ble lettere enn for ventet ettersom vi ble så få i gruppen til slutt. Eller, er ikke videre helt enda. Men Sindre må score en god del mål viss de får spilt Endret 19. mars 2010 av Kriss^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå