Jørgen Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Steen bruker det vel selv, så svaret er nok ganske enkelt, ja. Det er iallfall en god del som har brukt de i lang tid uten at det har blitt satt noen restriksjoner. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 (endret) Herregud aunmar, jeg føler meg som den traitoren men jeg har uforventet besøk som sitter i stuen. Kan vi få de til etter CL? Endret 16. mars 2010 av tc47 Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 (endret) Da må det bli etter kampen, or something. Har ventet på deg, du kom ikke, og nå er plutselig EAs servere nede. EDIT: Går helt greit det. Som sagt, serverne er plutselig fucked! :!: Endret 16. mars 2010 av aunmar Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Live seasons blir oppdatert hver onsdag så det er sikkert derfor Rooney hadde 84 Ellers når spillere er skadet blir de mye dårligere enn utgangspunktet. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 yay, takk til EA for en gangs skyld! Lenke til kommentar
fredes Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Og liveseason tar kun hensyn til ligakamper. dvs premier league i england, serie a i italia osv. Er klar nå Aunmar. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 (endret) Ta kampene mot monsterboy først aunmar, er med etter dere er ferdig. God tur btw fredes. Endret 16. mars 2010 av tc47 Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 16. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2010 Siden du først er inne på live season, i denne tråden. Er det lov å bruke live season i disse turneringene? Jeg ser ikke at det er noe i veien med å bruke live season. Det å bruke live season går begge veier. Noen ganger er spillerne bedre, noen ganger er de dårligere. Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Ja, derfor er det greit å bare ha det av? Da går det ingen veier. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Har du det alltid av når du spiller kamper online Kriss? (Ranked) Bare lurer på det. Og monsterboy, har du det alltid på? Som f.eks når vi spilte mot hverandre ranked? Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 16. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2010 Ja, derfor er det greit å bare ha det av? Da går det ingen veier. Jeg synes ikke det gjør all verdens forskjell. Det er sjelden jeg merker noe spesiellt til om de er i god for eller ikke. Men jeg synes det er morro å ha det på. Dessuten vil spillerne alltid ha forskjellig kvalitet fra lag til lag. Å si at en ikke kan bruke live season fordi spillerne vil få forskjellige kvaliteter blir for meg å si at alle må bruke det samme laget fordi det skal være likt for alle. Det er tross alt spilleren selv som avgjør utfallet av kampen. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Ferdig med kampene mot fredes. aunron 7-0 monsterboy aunron 1-7 monsterboy Siste kamp var så jævlig som det overhode var mulig. Alt var laggete for min del. Ikke kun snakk om lagg på bildet, men alt av det jeg foretok meg gikk nærmest i slom motion. Trykket pasning, men siden ingenting responderte ble jeg løpt opp hele tiden. Latterlig. Takk for kampene. Lenke til kommentar
fredes Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Har du det alltid av når du spiller kamper online Kriss? (Ranked) Bare lurer på det. Og monsterboy, har du det alltid på? Som f.eks når vi spilte mot hverandre ranked? Jeg har stort sett hatt det på. Har spilt noen kamper med det av , fordi det skal være av i FIFAnorge-opplegget. Husker ikke nøyaktig hvilke kamper jeg har hatt det av og på. MEN, jeg har prøvd å spille uten spisser osv i superform. Syns det blir litt lamt. Ferdig med kampene mot fredes. aunron 7-0 monsterboy aunron 1-7 monsterboy Siste kamp var så jævlig som det overhode var mulig. Alt var laggete for min del. Ikke kun snakk om lagg på bildet, men alt av det jeg foretok meg gikk nærmest i slom motion. Trykket pasning, men siden ingenting responderte ble jeg løpt opp hele tiden. Latterlig. Takk for kampene. Begge kampene føltes helt like ut for min del, latterlig lag. Grunnen til at resultatene ble vidt forskjellig vet jeg ikke. God tur btw fredes. Tusen takk (USA!) Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Wow, USA, heldig. Kos deg! Aunmar, game om 10 min? Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Greit, men kom så fort som mulig. Tidlig opp i morgen! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 (endret) aunmar 0 - 3 trust47 Hadde egentlig full kontroll, men det lagget, og det var ikke fra min side, det kan jeg nesten garantere. Sikker på at du ikke uploader/downloader noe, eller noen andre som bruker nettet ditt? 2. kamp i morgen eller noe da? Endret 16. mars 2010 av tc47 Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 (endret) aunron 3-0 tc Første omgang hang jeg greit med. Etter hvert i andre ble du rett og slett for god. Til mitt (ganske dårlige) forsvar, takler jeg ikke lagg. Skjønner ikke hva som feiler nettverket mitt. Du vant uansett fortjent. Grunnen til at jeg bare spiller en kamp nå, er at jeg ikke ser poenget med det. Prioriterer søvn nå, og du vinner gruppen med monsterboy på andre. EDIT: Alt er slått av. Alt fra Steam, Spotify, nettleseren. Alle andre sover. Så hva laggen skyldes vet ikke jeg. Fikk 4.1 mbit på testen på PS3 før i kveld. Endret 16. mars 2010 av aunmar Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 (endret) Det er jævlig random med lag, som jeg fant ut med Steen. Det lagget helt sykt mellom oss et par ganger, før det gikk helt knall en uke senere eller noe. Får håpe på at det er fikset til i morgen da. Ahh, er gruppen seriøst ferdig? Det visste jeg faktisk ikke. Yay, gøy da. Men vi får ta nesten ta den siste kampen i morgen eller noe allikevel, skjønner at du prioriterer søvn nå ihvertfall siden du må opp tidlig. Takk for kampen, god natt. EDIT: Du skrev stillingen litt feil da aunmar, så du må nesten være litt trøtt ja. Endret 16. mars 2010 av tc47 Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 17. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2010 Som Aunmar sier er gruppe A-1 ferdigspilt. Jeg sa tidligere at jeg ville sende videre tredjeplassen siden monsterboy reiser bort. Etter å ha tenkt litt har jeg kommet frem til at jeg trekker fra kampene til monsterboy når det skal bestemmes hvem som går videre. Jeg har ingen anelse om hvem som går videre. Det vil jeg finne ut av når jeg har tid til å gå gjennom alle kampene monsterboy har spilt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå