Gå til innhold

[PS3][FIFA10] FIFA SuperCup XIII


steen_jadd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, derfor er det greit å bare ha det av? Da går det ingen veier.

Jeg synes ikke det gjør all verdens forskjell. Det er sjelden jeg merker noe spesiellt til om de er i god for eller ikke. Men jeg synes det er morro å ha det på. Dessuten vil spillerne alltid ha forskjellig kvalitet fra lag til lag. Å si at en ikke kan bruke live season fordi spillerne vil få forskjellige kvaliteter blir for meg å si at alle må bruke det samme laget fordi det skal være likt for alle. Det er tross alt spilleren selv som avgjør utfallet av kampen.

Lenke til kommentar

Ferdig med kampene mot fredes.

 

aunron 7-0 monsterboy

aunron 1-7 monsterboy

 

Siste kamp var så jævlig som det overhode var mulig. Alt var laggete for min del. Ikke kun snakk om lagg på bildet, men alt av det jeg foretok meg gikk nærmest i slom motion. Trykket pasning, men siden ingenting responderte ble jeg løpt opp hele tiden. Latterlig.

 

Takk for kampene.

Lenke til kommentar

Har du det alltid av når du spiller kamper online Kriss? (Ranked) Bare lurer på det.

 

Og monsterboy, har du det alltid på? Som f.eks når vi spilte mot hverandre ranked?

Jeg har stort sett hatt det på. Har spilt noen kamper med det av , fordi det skal være av i FIFAnorge-opplegget. Husker ikke nøyaktig hvilke kamper jeg har hatt det av og på.

MEN, jeg har prøvd å spille uten spisser osv i superform. Syns det blir litt lamt.

 

Ferdig med kampene mot fredes.

 

aunron 7-0 monsterboy

aunron 1-7 monsterboy

 

Siste kamp var så jævlig som det overhode var mulig. Alt var laggete for min del. Ikke kun snakk om lagg på bildet, men alt av det jeg foretok meg gikk nærmest i slom motion. Trykket pasning, men siden ingenting responderte ble jeg løpt opp hele tiden. Latterlig.

 

Takk for kampene.

Begge kampene føltes helt like ut for min del, latterlig lag.

Grunnen til at resultatene ble vidt forskjellig vet jeg ikke.

 

God tur btw fredes.

 

Tusen takk :) (USA!)

Lenke til kommentar

aunmar 0 - 3 trust47

 

Hadde egentlig full kontroll, men det lagget, og det var ikke fra min side, det kan jeg nesten garantere. Sikker på at du ikke uploader/downloader noe, eller noen andre som bruker nettet ditt?

 

2. kamp i morgen eller noe da?

Endret av tc47
Lenke til kommentar

aunron 3-0 tc

 

Første omgang hang jeg greit med. Etter hvert i andre ble du rett og slett for god. Til mitt (ganske dårlige) forsvar, takler jeg ikke lagg. Skjønner ikke hva som feiler nettverket mitt. Du vant uansett fortjent.

 

Grunnen til at jeg bare spiller en kamp nå, er at jeg ikke ser poenget med det. Prioriterer søvn nå, og du vinner gruppen med monsterboy på andre. :D

 

EDIT: Alt er slått av. Alt fra Steam, Spotify, nettleseren. Alle andre sover. Så hva laggen skyldes vet ikke jeg. Fikk 4.1 mbit på testen på PS3 før i kveld.

Endret av aunmar
Lenke til kommentar

Det er jævlig random med lag, som jeg fant ut med Steen. Det lagget helt sykt mellom oss et par ganger, før det gikk helt knall en uke senere eller noe. Får håpe på at det er fikset til i morgen da.

 

Ahh, er gruppen seriøst ferdig? Det visste jeg faktisk ikke. Yay, gøy da. :) Men vi får ta nesten ta den siste kampen i morgen eller noe allikevel, skjønner at du prioriterer søvn nå ihvertfall siden du må opp tidlig.

 

Takk for kampen, god natt. :)

 

EDIT: Du skrev stillingen litt feil da aunmar, så du må nesten være litt trøtt ja. :D

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Som Aunmar sier er gruppe A-1 ferdigspilt. Jeg sa tidligere at jeg ville sende videre tredjeplassen siden monsterboy reiser bort. Etter å ha tenkt litt har jeg kommet frem til at jeg trekker fra kampene til monsterboy når det skal bestemmes hvem som går videre. Jeg har ingen anelse om hvem som går videre. Det vil jeg finne ut av når jeg har tid til å gå gjennom alle kampene monsterboy har spilt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...