Alt-Ctrl Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Lite aktivitet i B-gruppene. Ved neste cup kan det kanskje være like greit å droppe B-sluttspillet og heller kun satse på A. Danielzu eller Brann1989 har ikke vist seg i det hele tatt. Lenke til kommentar
fredes Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 steen jadd - mosnterboy 3 - 4 6 - 1 Slitsomt å spille med en spiss på 80 og en på 76 :| Takk for kampen! Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 16. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2010 (endret) Jeg tapte første kamp 4-3 og vant andre 6-1 mot monsterboy. Helt utrolig at jeg klarer å tape første kamp. Satt akkurat og oppsumerte kampen for meg selv i sluttminuttene. Jeg syntes det ville ha vært urettferdig om det kun ble uavgjort... så scorer du Andre kamp er du farlig frempå et par ganger, men jeg føler jeg har brukbar kontroll. Disse kampene fortsetter i samme spor som tidligere. Jeg synes jeg tar for få poeng i forhold til spillet mitt. Er ikke veldig bitter etter taper ettersom jeg allerede var ute av cupen. Takk for kampene Man trenger ikke å være kjernefysiker for å finne ut hvorfor jeg ikke går videre. Som jeg sier synes jeg at jeg spiller bra offensivt, og har scoret mest av alle med mine 29 mål. Dessverre slipper jeg inn klart mest med mine 30 Det skal godt gjøres å gå videre med så mange innsupne mål Var uansett mange underholdende kamper i mellomspillet. Jeg vil si at det å arrangere et mellomspill hvor man får så mange jevne og spennende kamper har vært en suksess Endret 16. mars 2010 av steen_jadd Lenke til kommentar
Bosch Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Repiterer forslaget mitt igjen, siden jeg ikke fikk noe respons tidligere... Hvis ikke lagene i B-sluttspillene ikke får spilt ferdig sine kamper før fristen går ut, mener jeg at vi ikke bør ha noe B-sluttspill flere ganger, vi prøvde men ikke så stor interesse for alle å spille i B-sluttspill. Blir bare mer styr for arrangøren også, la oss bare la steen konsentrere seg om A-sluttspillet fremover, hvis de ikke får spillt ferdig kampene sine. Lenke til kommentar
fredes Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 (endret) Bare så det er sagt (har nevnt det tidligere). Jeg reiser (i utgangspunktet) bort i 3 uker fra og med fredag. Om jeg går videre fra mellomspillet, vil jeg altså uansett ikke få spilt semi osv. MEN, rett før jeg spilte mot steen_jadd fikk jeg vite at avreise kan komme når som helst fra og med i morra. Hadde derfor pakking og vask i tankene under begge kampene ;( Med andre ord - hvis jeg ikke svarer, Aunron, sånn at vi får avtalt kampene våre så vet du hvorfor. Endret 16. mars 2010 av fredes Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 16. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2010 Repiterer forslaget mitt igjen, siden jeg ikke fikk noe respons tidligere... Hvis ikke lagene i B-sluttspillene ikke får spilt ferdig sine kamper før fristen går ut, mener jeg at vi ikke bør ha noe B-sluttspill flere ganger, vi prøvde men ikke så stor interesse for alle å spille i B-sluttspill. Blir bare mer styr for arrangøren også, la oss bare la steen konsentrere seg om A-sluttspillet fremover, hvis de ikke får spillt ferdig kampene sine. Har tenkt tanken selv. Men det skal sies at ideen om et b-sluttspill kom midt i cupen. Det gjorde at det hele virket litt rotete. Selv etter at det ble annonsert at det ville bli arrangert et b-sluttspill var det brukere som ikke visste hva som skulle skje. Med dette i bakhodet vil jeg ikke ta noe avgjørelse før til neste cup. Kanskje vil interessen være større om det hele frontes på en bedre måte. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Bare så det er sagt (har nevnt det tidligere). Jeg reiser (i utgangspunktet) bort i 3 uker fra og med fredag. Om jeg går videre fra mellomspillet, vil jeg altså uansett ikke få spilt semi osv. MEN, rett før jeg spilte mot steen_jadd fikk jeg vite at avreise kan komme når som helst fra og med i morra. Hadde derfor pakking og vask i tankene under begge kampene ;( Med andre ord - hvis jeg ikke svarer, Aunron, sånn at vi får avtalt kampene våre så vet du hvorfor. Er du klar senere da? Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 16. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2010 Bare så det er sagt (har nevnt det tidligere). Jeg reiser (i utgangspunktet) bort i 3 uker fra og med fredag. Om jeg går videre fra mellomspillet, vil jeg altså uansett ikke få spilt semi osv. MEN, rett før jeg spilte mot steen_jadd fikk jeg vite at avreise kan komme når som helst fra og med i morra. Hadde derfor pakking og vask i tankene under begge kampene ;( Med andre ord - hvis jeg ikke svarer, Aunron, sånn at vi får avtalt kampene våre så vet du hvorfor. Hvis du skulle komme deg videre fra mellomspillet vil jeg ikke sende deg videre til semi-finaler. Det vil si at tredjeplassen går videre til semifinale. Lenke til kommentar
fredes Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Er du klar senere da? Gjør et forsøk, hvertfall, men jeg kan ikke love noe. Kan ta kontakt med deg på PSN hvis jeg får spilt noe i kveld. Det blir i såfall før og etter CL, mest sannsynlig etter. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Fox eller PSV, kan en av dere være klar en gang imellom 19.30 og 20.00? Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Jeg kan være klar rundt 22.30. Veldig viktig at jeg får spilt kampene, ellers er mine sjanser på semifinale ødelagt. Lenke til kommentar
fredes Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Du må vel uansett få walkover mot meg hvis vi ikke får spilt kampene. Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 16. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2010 Du må vel uansett få walkover mot meg hvis vi ikke får spilt kampene. Da vil dine kamper slettes når det skal avgjøres hvem som går videre. Det er urettferdig ovenfor resten om det skal gis ut seks gratis poeng. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 (endret) Vær så snill, ikke dropp b-sluttspillet. Er god trening for oss dårlige spille å møte andre spillere på samme nivå. Endret 16. mars 2010 av Latias Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 16. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2010 Vær så snill, ikke dropp b-sluttspillet. Er god trening for oss dårlige spille å møte andre spillere på samme nivå. Jeg ønsker ikke å droppe B-sluttspillet, men jeg ser ikke vitsen i å arrangere det hvis det er så liten aktivitet. Skal allikevel nevnes at det er større aktivitet i gruppe B-1 enn i A-2. I øyeblikket er jeg usikker på hva som skjer. Det vil ikke bli tatt noen avgjørelse før etter turneringen er ferdigspilt og jeg kan se tilbake på helheten. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 aunmar må bli 20.15 tror jeg Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 16. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2010 Forstår meg ikke på "live season" opplegget. Det irriterer meg litt at Rooney bare er 84 i overall for tiden. Han lå på 95 en god stund. Men etter han var satt ut med en kneskade mot Wolves ble han med en gang satt ned til 84. Det har visst ikke så mye å si at han puttet to mot Milan og to mot Fulham i helgen Lenke til kommentar
Latias Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Siden du først er inne på live season, i denne tråden. Er det lov å bruke live season i disse turneringene? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå