Gå til innhold

[PS3][FIFA10] FIFA SuperCup XIII


steen_jadd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg tapte første kamp 4-3 og vant andre 6-1 mot monsterboy. Helt utrolig at jeg klarer å tape første kamp. Satt akkurat og oppsumerte kampen for meg selv i sluttminuttene. Jeg syntes det ville ha vært urettferdig om det kun ble uavgjort... så scorer du :p Andre kamp er du farlig frempå et par ganger, men jeg føler jeg har brukbar kontroll. Disse kampene fortsetter i samme spor som tidligere. Jeg synes jeg tar for få poeng i forhold til spillet mitt. Er ikke veldig bitter etter taper ettersom jeg allerede var ute av cupen. Takk for kampene :)

 

Man trenger ikke å være kjernefysiker for å finne ut hvorfor jeg ikke går videre. Som jeg sier synes jeg at jeg spiller bra offensivt, og har scoret mest av alle med mine 29 mål. Dessverre slipper jeg inn klart mest med mine 30 :p Det skal godt gjøres å gå videre med så mange innsupne mål :p Var uansett mange underholdende kamper i mellomspillet. Jeg vil si at det å arrangere et mellomspill hvor man får så mange jevne og spennende kamper har vært en suksess :)

Endret av steen_jadd
Lenke til kommentar

Repiterer forslaget mitt igjen, siden jeg ikke fikk noe respons tidligere...

 

Hvis ikke lagene i B-sluttspillene ikke får spilt ferdig sine kamper før fristen går ut, mener jeg at vi ikke bør ha noe B-sluttspill flere ganger, vi prøvde men ikke så stor interesse for alle å spille i B-sluttspill. Blir bare mer styr for arrangøren også, la oss bare la steen konsentrere seg om A-sluttspillet fremover, hvis de ikke får spillt ferdig kampene sine.

Lenke til kommentar

Bare så det er sagt (har nevnt det tidligere). Jeg reiser (i utgangspunktet) bort i 3 uker fra og med fredag. Om jeg går videre fra mellomspillet, vil jeg altså uansett ikke få spilt semi osv.

 

MEN, rett før jeg spilte mot steen_jadd fikk jeg vite at avreise kan komme når som helst fra og med i morra. Hadde derfor pakking og vask i tankene under begge kampene ;(

 

Med andre ord - hvis jeg ikke svarer, Aunron, sånn at vi får avtalt kampene våre så vet du hvorfor.

Endret av fredes
Lenke til kommentar

Repiterer forslaget mitt igjen, siden jeg ikke fikk noe respons tidligere...

 

Hvis ikke lagene i B-sluttspillene ikke får spilt ferdig sine kamper før fristen går ut, mener jeg at vi ikke bør ha noe B-sluttspill flere ganger, vi prøvde men ikke så stor interesse for alle å spille i B-sluttspill. Blir bare mer styr for arrangøren også, la oss bare la steen konsentrere seg om A-sluttspillet fremover, hvis de ikke får spillt ferdig kampene sine.

Har tenkt tanken selv. Men det skal sies at ideen om et b-sluttspill kom midt i cupen. Det gjorde at det hele virket litt rotete. Selv etter at det ble annonsert at det ville bli arrangert et b-sluttspill var det brukere som ikke visste hva som skulle skje. Med dette i bakhodet vil jeg ikke ta noe avgjørelse før til neste cup. Kanskje vil interessen være større om det hele frontes på en bedre måte.

Lenke til kommentar

Bare så det er sagt (har nevnt det tidligere). Jeg reiser (i utgangspunktet) bort i 3 uker fra og med fredag. Om jeg går videre fra mellomspillet, vil jeg altså uansett ikke få spilt semi osv.

 

MEN, rett før jeg spilte mot steen_jadd fikk jeg vite at avreise kan komme når som helst fra og med i morra. Hadde derfor pakking og vask i tankene under begge kampene ;(

 

Med andre ord - hvis jeg ikke svarer, Aunron, sånn at vi får avtalt kampene våre så vet du hvorfor.

 

Er du klar senere da?

Lenke til kommentar

Bare så det er sagt (har nevnt det tidligere). Jeg reiser (i utgangspunktet) bort i 3 uker fra og med fredag. Om jeg går videre fra mellomspillet, vil jeg altså uansett ikke få spilt semi osv.

 

MEN, rett før jeg spilte mot steen_jadd fikk jeg vite at avreise kan komme når som helst fra og med i morra. Hadde derfor pakking og vask i tankene under begge kampene ;(

 

Med andre ord - hvis jeg ikke svarer, Aunron, sånn at vi får avtalt kampene våre så vet du hvorfor.

Hvis du skulle komme deg videre fra mellomspillet vil jeg ikke sende deg videre til semi-finaler. Det vil si at tredjeplassen går videre til semifinale.

Lenke til kommentar

Vær så snill, ikke dropp b-sluttspillet. Er god trening for oss dårlige spille å møte andre spillere på samme nivå.

Jeg ønsker ikke å droppe B-sluttspillet, men jeg ser ikke vitsen i å arrangere det hvis det er så liten aktivitet. Skal allikevel nevnes at det er større aktivitet i gruppe B-1 enn i A-2. I øyeblikket er jeg usikker på hva som skjer. Det vil ikke bli tatt noen avgjørelse før etter turneringen er ferdigspilt og jeg kan se tilbake på helheten.

Lenke til kommentar

Forstår meg ikke på "live season" opplegget. Det irriterer meg litt at Rooney bare er 84 i overall for tiden. Han lå på 95 en god stund. Men etter han var satt ut med en kneskade mot Wolves ble han med en gang satt ned til 84. Det har visst ikke så mye å si at han puttet to mot Milan og to mot Fulham i helgen :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...